
LEXUS HÍREK
2020-BAN IS ELNYERTE AZ "EURÓPA LEGJOBB REPÜLŐTÉRI VÁRÓJA" DÍJAT A THE LOFT, A BRUSSELS AIRLINES ÉS A LEXUS KÖZÖS BRÜSSZELI VÁRÓTERME
Sorozatban második alkalommal nyerte el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója címet a THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója az évente megrendezett World Travel Awards utazási díjkiosztón.
A World Travel Awards olyan szervezeteket tüntet ki, amelyek közismerten elkötelezettek a kiváló minőség mellett. Nemcsak az ügyfelek, hanem utazási és turisztikai szakértők is a THE LOFT-ra, a Brussels Airlines és a Lexus várójára szavaztak a kategória győzteseként. Bár a díj a THE LOFT által 2018 óta megtestesített érték elismerése, idén a szavazás a koronavírus-világjárvány idején zajlott, amikor a Brussels Airlines és a Lexus olyan terméket és szolgáltatást kínált, amit a jelenlegi egészségügyi és biztonsági szabályok szerint módosítottak. Az a tény, hogy a szakemberek és az ügyfelek még ezekben az időkben is a THE LOFT-ra szavaztak, még értékesebbé teszi a díjat.
A THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója egy különleges koncepciójú reptéri lounge, amelynek legfontosabb vezérlő elve a kényelem, a technológia és a design, valamint a belga stílus és a japán vendégszeretet keveréke.
“Bármit teszünk, annak a lényege az ügyfélközpontúság, legyen szó átlagos, vagy a jelenlegihez hasonló, kihívásokkal teli időszakról. Még értékesebbé teszi az „Európa Legjobb Repülőtéri Várója” díjat, hogy vállalatunk és a repülési iparág valaha volt legnehezebb évében nyertük meg. Nagyon hálás vagyok az utazási és turisztikai szakembereknek, akik a THE LOFT-ra szavaztak, és még hálásabb azoknak az ügyfeleknek, akik továbbra is látogatják a THE LOFT-ot ezekben a kihívásokkal teli időkben. Ők azok, akik erőt adnak nekünk ahhoz, hogy kitartsunk a krízis idején is, és az egészségügyi szabályok miatt bevezetett korlátozások ellenére is nagyszerű élményeket kínáljunk,” mondta Tanguy Cartuyvels, a Brussels Airlines vásárlói élményért és marketingért felelős vezetője, majd így folytatta: „Ha olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akik a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtják ügyfeleiknek, akkor mi is különleges élményt tudunk nyújtani nekik. A Lexus tökéletes példa erre.”
Pascal Ruch, a Lexus Europe, vezetője így nyilatkozott: „Hálásak vagyunk ügyfeleink bizalmáért, és örülünk, hogy sorozatban második éve nyerjük el ezt a nagyra becsült díjat. Az omotenashit, vagyis a személyre szabott és kivételes japán vendégszeretet szellemiségét idén is sokra értékelték a szavazók. Ez a korábbiaknál még kézzelfoghatóbb különbséget jelent, és nyugalmat kínál az üzleti utazóknak ezekben a bizonytalan időkben. Nagyon nagyra tartjuk a Brussels Airlines vállalattal és a többi partnerünkkel létrehozott kiváló együttműködésünket, és a mai díj őket is illeti”.
A THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója 2018. június 25-én nyitotta meg kapuit a nemzetközi utazók számára, akik a Lexusra jellemző formavilágot és luxust, valamint az Omotenashi vendégszeretetet élvezhetik itt.
Ez a létesítmény további lépés a Lexus számára, hogy a prémium autók világán túl egy globális luxus életstílus márkává váljon. A repülőtéri váró vendégeit olyan exkluzív szolgáltatások várják, amelyek kényelmessé, pihentetővé és élvezetessé teszik ott-tartózkodásukat, lehetőséget kínálva arra, hogy elmerüljenek a Lexus világában.
A Brussels Airlines és a Lexus által üzemeltetett THE LOFT 2040 m2 alapterületen 500 vendégnek kínál ülőhelyet. A teret több különböző hangulatú és típusú részre osztották, a központban a bár található, de vannak ülő zónák, és egy olyan nyugalmas terület is, amit azok használhatnak, akik dolgozni szeretnének utazás közben.
A látogatókat prémium szolgáltatások különleges kínálata várja:
A World Travel Awards olyan szervezeteket tüntet ki, amelyek közismerten elkötelezettek a kiváló minőség mellett. Nemcsak az ügyfelek, hanem utazási és turisztikai szakértők is a THE LOFT-ra, a Brussels Airlines és a Lexus várójára szavaztak a kategória győzteseként. Bár a díj a THE LOFT által 2018 óta megtestesített érték elismerése, idén a szavazás a koronavírus-világjárvány idején zajlott, amikor a Brussels Airlines és a Lexus olyan terméket és szolgáltatást kínált, amit a jelenlegi egészségügyi és biztonsági szabályok szerint módosítottak. Az a tény, hogy a szakemberek és az ügyfelek még ezekben az időkben is a THE LOFT-ra szavaztak, még értékesebbé teszi a díjat.
A THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója egy különleges koncepciójú reptéri lounge, amelynek legfontosabb vezérlő elve a kényelem, a technológia és a design, valamint a belga stílus és a japán vendégszeretet keveréke.
“Bármit teszünk, annak a lényege az ügyfélközpontúság, legyen szó átlagos, vagy a jelenlegihez hasonló, kihívásokkal teli időszakról. Még értékesebbé teszi az „Európa Legjobb Repülőtéri Várója” díjat, hogy vállalatunk és a repülési iparág valaha volt legnehezebb évében nyertük meg. Nagyon hálás vagyok az utazási és turisztikai szakembereknek, akik a THE LOFT-ra szavaztak, és még hálásabb azoknak az ügyfeleknek, akik továbbra is látogatják a THE LOFT-ot ezekben a kihívásokkal teli időkben. Ők azok, akik erőt adnak nekünk ahhoz, hogy kitartsunk a krízis idején is, és az egészségügyi szabályok miatt bevezetett korlátozások ellenére is nagyszerű élményeket kínáljunk,” mondta Tanguy Cartuyvels, a Brussels Airlines vásárlói élményért és marketingért felelős vezetője, majd így folytatta: „Ha olyan partnerekkel dolgozunk együtt, akik a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtják ügyfeleiknek, akkor mi is különleges élményt tudunk nyújtani nekik. A Lexus tökéletes példa erre.”
Pascal Ruch, a Lexus Europe, vezetője így nyilatkozott: „Hálásak vagyunk ügyfeleink bizalmáért, és örülünk, hogy sorozatban második éve nyerjük el ezt a nagyra becsült díjat. Az omotenashit, vagyis a személyre szabott és kivételes japán vendégszeretet szellemiségét idén is sokra értékelték a szavazók. Ez a korábbiaknál még kézzelfoghatóbb különbséget jelent, és nyugalmat kínál az üzleti utazóknak ezekben a bizonytalan időkben. Nagyon nagyra tartjuk a Brussels Airlines vállalattal és a többi partnerünkkel létrehozott kiváló együttműködésünket, és a mai díj őket is illeti”.
A THE LOFT, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várója 2018. június 25-én nyitotta meg kapuit a nemzetközi utazók számára, akik a Lexusra jellemző formavilágot és luxust, valamint az Omotenashi vendégszeretetet élvezhetik itt.
Ez a létesítmény további lépés a Lexus számára, hogy a prémium autók világán túl egy globális luxus életstílus márkává váljon. A repülőtéri váró vendégeit olyan exkluzív szolgáltatások várják, amelyek kényelmessé, pihentetővé és élvezetessé teszik ott-tartózkodásukat, lehetőséget kínálva arra, hogy elmerüljenek a Lexus világában.
A Brussels Airlines és a Lexus által üzemeltetett THE LOFT 2040 m2 alapterületen 500 vendégnek kínál ülőhelyet. A teret több különböző hangulatú és típusú részre osztották, a központban a bár található, de vannak ülő zónák, és egy olyan nyugalmas terület is, amit azok használhatnak, akik dolgozni szeretnének utazás közben.
A látogatókat prémium szolgáltatások különleges kínálata várja:
- Japán vendégszeretet a Lexus által
- A Neuhaus maître csokoládékészítő műhely által nyújtott csokoládéélmény
- Otthonos SPA Grohe zuhanyozók
- Exkluzív hálófülkék
- Lexus LS Shiatsu masszázs fotelek
- Friss organikus ételek választéka és különböző italok a Foodmaker és a Rombouts kínálatából
- A legjobb belga csapolt sörök
- Műanyagpalack-mentes környezet
- Díjnyertes és inspiráló dizájn a Lexustól
- Erre a célra kialakított Mark Levinson hi-end zenehallgató szoba
- Rendszeres rendezvények a borkóstolótól a zenei fellépőkig
További információk a THE LOFT-ról, a Brussels Airlines és a Lexus brüsszeli repülőtéren található várójáról, valamint a létesítmény további partnereiről: https://press.brusselsairlines.com/brussels-airlines-extends-the-loft-at-brussels-airport






