Skip to Main Content (Press Enter)

FEDEZZE FEL AZ ÚJ LEXUS ES-T!

A nyolcadik generációs, teljesen megújult Lexus ES európai premierjére 2025 májusában került sor, a modell pedig 2026 első felében érkezik hazánkba.

ÚJ LEXUS ES

ÜDVÖZÖLJÜK A LUXUSAUTÓK

ÚJ KORSZAKÁBAN!

 

Az új Lexus ES kitolja a prémium szedánok szegmensének határait. A világszerte ismert formaterv, a teljesítmény és a vezethetőség terén elért jelentős előrelépésekkel az ES teljes mértékben a luxuspiac legfelső kategóriájához igazodik. A legmodernebb tisztán elektromos hajtásláncunkkal is elérhető lesz, így az ES tökéletes választás lehet bárki számára. Az új ES várhatóan 2026 tavaszától lesz elérhető.

ÚJ LEXUS ES

LENYŰGÖZŐ KÜLSŐ FORMÁK

  • Az új ES a Lexus Clean Tech x Elegance formatervezési koncepciója alapján készült, amely a kifinomultságot egyszerű és letisztult megjelenéssel párosítja.  
  • Az új ES minden tekintetben nagyobb lett elődjénél, és a látványos, dinamikus, céltudatos formákat kiváló aerodinamikával párosítja. 
  • Az álló helyzetben is a mozgás érzését keltő sziluett és a meredeken lejtő tető elegáns és áramvonalas profilt eredményez. 
  • A Lexus jellegzetes, orsó formájú karosszériájának továbbfejlesztésével az ES megjelenése erőteljes, elektrifikált teljesítményt sugall.

ÚJ LEXUS ES

EGYEDI UTASTÉR

  • Az ES utastere egyszerű, mégis rendkívül kifinomult környezetet kínál, míg a beltér felső része nyitott és tágas, hogy javítsa a kilátást.
  • A Lexus Tazuna koncepciójára épülő vezetőtérnek köszönhetően a kezelőszervek használata és az információk leolvasása minimális szem- és kézmozgást igényel.
  • Az új, bambusz stílusú ajtóbetétek a hangulatvilágítás színes, változatos fényeit vetítik az utasok elé, folyamatosan változó vagy egyszínű beállítási lehetőségekkel.
  • Az új dombornyomott kárpitozás és a nyugalmat árasztó hangulatvilágítás párosítása egyedülálló megjelenést biztosít.

ÚJ LEXUS ES

A LUXUS ÉS A KÉNYELEM ÚJ SZINTJE

  • Az ES tágas, elsőosztályú utastérrel rendelkezik, amely fényűző és magával ragadó vezetési élményt nyújt.
  • A sofőrös használatot előnyben részesítők számára az opciók között szerepelnek a dönthető hátsó ülések, a kihajtható lábtartó és az előre hajtható első utasülés. 
  • A lenyűgöző, ugyanakkor kiváló tartást biztosító, újonnan tervezett első ülések segítenek megőrizni a megfelelő testtartást, miközben minimalizálják a vezetéshez szükséges izmok megterhelését. 
  • Az utastérben a zaj- és a rezgésszint jelentősen csökkent a továbbfejlesztett ajtótömítéseknek és a hangszigetelt üvegeknek köszönhetően.

 

ÚJ LEXUS ES

ÚJ HAJTÁSLÁNCOK

  • A Lexus kínálatában először az ES öntöltő hibrid és tisztán elektromos változatokban is elérhető lesz. 
  • Az ES mindkét hajtástípus esetén két változatban mutatkozott be, valamint első- és összkerékhajtás is választható lesz. 
  • A Lexus új, globális K platformjára épülő tisztán elektromos változatok becsült hatótávolsága akár 600 km is lehet.  
  • Az öntöltő hibrid rendszerrel szerelt kivitelek esetében a nagyobb hatékonyság érdekében továbbfejlesztették a hibrid akkumulátort, a rezgések csillapítása céljából pedig javítottak a tápegység merevségén.
*A hatótávra és a töltési időkre vonatkozó adatok még véglegesítés alatt állnak. A töltési idő több tényezőtől is függhet, például a külső hőmérséklettől vagy a töltőberendezés specifikációitól.

ÚJ LEXUS ES

A LEXUS DRIVING SIGNATURE FILOZÓFIA MEGTESTESÜLÉSE

  • Az ES-t a kényelmet, a magabiztosságot és az irányíthatóságot szem előtt tartva tervezték, hogy teljes mértékben megfeleljen a híres Lexus Driving Signature filozófiának. 
  • A szerkezeti merevséget érintő fejlesztések minimalizálják a rezgéseket, és hozzájárulnak a közvetlen, intuitív kormányzáshoz, valamint a kifinomult gyorsuláshoz és fékezéshez.
  • A kormányrendszer változó áttételű fogaslécet használ, amely nagyobb tempónál a stabilitást, kanyarokban a gyors reakciót, alacsony sebességnél pedig a könnyebb manőverezhetőséget támogatja.  
  • A felfüggesztést teljesen újratervezték, így tovább javítva az erő átvitelét az útra, és fokozva az utazás zökkenőmentességét.

ÚJ LEXUS ES

CSÚCSTECHNOLÓGIA

  • Az új, digitális utastér-élmény kifinomultan integrálja a 12,3" műszeregységet és a 14” érintőképernyőt a Lexus Link+ alkalmazással.  
  • A LexusConnect navigációval és intuitív audio-klíma funkciókkal rendelkező érintőképernyőn az Android Auto® és Apple CarPlay® is elérhető. 
  • Az opcionális Mark Levinson Surround audiorendszer háromdimenziós hangszínpadot hoz létre az utastér hangulatvilágításával összhangban.  
  • Az ES beindításakor az új Hidden Switch rendszer a műszerfal kárpitozásában egyébként nem látható haptikus kapcsolók sorát teszi elérhetővé.

ÚJ LEXUS ES

ÚJ, FEJLETT BIZTONSÁGI FUNKCIÓK

  • Az ES a Lexus Safety System+ és egyéb vezetéstámogató rendszerek egész sorát vonultatja fel. 
  • Az ütközést megelőző biztonsági rendszer automatikus fékező funkciója továbbfejlődött, hogy a legkülönfélébb veszélyhelyzeti forgatókönyveket, köztük az elektromos rollereket is felismerje és reagáljon rájuk.  
  • A holttérfigyelő mostantól a kerékpárok és motorkerékpárok felismerésére is képes, ami segít megelőzni a baleseteket balra és jobbra kanyarodáskor, vagy sávváltáskor.  
  • Szintén újdonság az ES-ben a sávváltás asszisztens és az első keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer.

A MODELL MŰSZAKI ADATAI

 

 Hajtáslánc HEV BEV
 Modell

ES 300h

ES 350e

ES 500e

 Hajtás FWD & AWD FWD AWD
 Motor

2,5 literes, soros 4 hengeres

- -
 Sebességváltó eCVT eAxle eAxle
Akkumulátor kapacitása (kWh) - 76.96 74.69

Rendszerteljesítmény (LE/kW)

201/148 224/165 343/252
Gyorsulás 0-100 km/órára (mp) FWD 8.2/ AWD 8.0 8.2 5.7
Gumiabroncs méret 235/55R19

235/55R19

235/45R21

Töltési idő (150 kW teljesítményű töltőn, 10–80% között)

-

 

Külső hőmérséklet 25 °C: kb. 30 perc*¹

Külső hőmérséklet 0 °C: kb. 40 perc*¹

Külső hőmérséklet –10 °C: kb. 60 perc*¹

Teljes hosszúság (mm, a jelenlegi ES-hez képest) 5,140 (+165)
Teljes szélesség (mm, a jelenlegi ES-hez képest) 1,920 (+55)
Teljes magasság (mm, a jelenlegi ES-hez képest) 1,555 (+110) 1,560 (+115)
Tengelytáv (mm, a jelenlegi ES-hez képest) 2,950 (+80)
 Jármű tömege (kg) 1,785-1,840 2,105-2,185 2,205-2,285

( ) zárójelben az előző modellhez viszonyított értékek szerepelnek

¹ A megadott töltési idők hozzávetőleges értékek, és a hajtóakkumulátor töltési figyelmeztető lámpájának felgyulladásától körülbelül 80%-os töltöttségi szintig (State of Charge – SOC) értendők.

A tényleges töltési idő változhat, többek között a külső hőmérséklet és a töltőberendezés műszaki paraméterei függvényében.

*A modellcsalád végleges európai jellemzői eltérhetnek a képeken láthatóaktól.