WEISZ FANNI LETT A LEXUS UX MÁRKANAGYKÖVETE

Immár a hazai márkakereskedésekbe is megérkezett a merész formatervű vadonatúj Lexus UX crossover, amelyet a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert márka ’kreatív nagyvárosi felfedezőként’ aposztrofál. A sikervárományos UX érkezését a Lexus egy különleges együttműködéssel ünnepli: a legzöldebb prémium autógyártó ugyanis az esélyegyenlőségi aktivistaként is ismert népszerű modellt, Weisz Fanni kérte fel az autó márkanagykövetének.

  

  
    text space quote

  

  
    Weisz Fanni Lexus UX 19

„Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd jogosítványom megszerzése után.”

– árulja el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni.

Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld autózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet.


  

  
    Weisz Fanni Lexus UX 15

„Megtisztelő érzés, egyben nagyszerű visszaigazolás számomra, hogy a világ legkörnyezettudatosabb prémium autógyártójának rám esett a választása, én pedig a márkát jobban megismerve örömmel közvetítem az általa képviselt értékeket. A divat világában járatos modellként ugyanakkor nem tagadhatom, hogy a stílus is fontos számomra – éppen ezért amikor először megláttam a Lexus UX-et, tudtam, hogy ez szerelem lesz első látásra. Nagyon boldog vagyok, hogy ezentúl ez az autó lesz a társam a mindennapokban.”

– fogalmaz Fanni láthatóan lelkesen.