WEISZ FANNI LETT A LEXUS UX MÁRKANAGYKÖVETE
![]()
![]()
„Az, hogy ennyien kedvelnek és követnek, amellett, hogy nagyon jó érzés, egyben felelősség, és lehetőség is az általam fontosnak tartott értékek közvetítésére, legyen szó az esélyegyenlőségről, vagy épp a környezettudatosságról. Nem volt tehát kérdés, hogy környezetbarát autót szeretnék majd jogosítványom megszerzése után.”
– árulja el az Instagramon 180 ezer, a Facebookon 88 ezer követővel rendelkező Fanni.
Éppen ezért Fanni személye tökéletesen összhangban van a zöld autózás szinonimájának tekintett, mára Magyarországon gyakorlatilag 100%-ban hibrid autókat értékesítő Lexus által képviselt értékekkel, amely új sikervárományos modellje, az UX számára keresett márkanagykövetet.

„Megtisztelő érzés, egyben nagyszerű visszaigazolás számomra, hogy a világ legkörnyezettudatosabb prémium autógyártójának rám esett a választása, én pedig a márkát jobban megismerve örömmel közvetítem az általa képviselt értékeket. A divat világában járatos modellként ugyanakkor nem tagadhatom, hogy a stílus is fontos számomra – éppen ezért amikor először megláttam a Lexus UX-et, tudtam, hogy ez szerelem lesz első látásra. Nagyon boldog vagyok, hogy ezentúl ez az autó lesz a társam a mindennapokban.”
– fogalmaz Fanni láthatóan lelkesen.

















