1. New Cars
  2. UX
  3. Joy Crookes
LEXUS UX

ÖRÖMAUTÓZÁS JOY CROOKES-SZAL

  • A brit énekes, dalszerző és zenész bemutatkozott, mint a Lexus UX legújabb nagykövete.
  • Joy slágere, a „Feet Don’t Fail Me Now” szerepel a televíziós reklám (TVC) filmzené-jeként
  • A páneurópai kampány 2022. szeptember 12-én veszi kezdetét.

 

Bemutatkozik az új UX kampány, melynek arca és hangja a nemzetközileg elismert, BRIT-jelölt és Mercury Díj jelölt Joy Crookes.

Az együttműködés változást hoz a márka stratégiájába, hogy ezzel fiatalabb, sokszínűbb és társadalmilag elkötelezett közönséget tudjon elérni. Crookes az új Lexus vásárló megtestesítője, a modern luxust és stílust igényesen újradefiniáló nagykövet.

Tehetségével párosulva Joy feltűnő stílusa a kultúrák és korszakok gondos keveréke, amelyre gazdagon sokszínű dél-londoni neveltetése is befolyással volt. Az eredmény egy szándékosan egyedi és erőteljes megjelenés, amely minden kezei közül kikerülő kreatív alkotásban ott van, így örökségének ünneplése közben mindig feszegetve a vizuális határokat. Crookes platformját arra is használja, hogy felhívja a figyelmet a szívéhez közel álló kérdésekre, beleértve a fenntarthatóságot is, és arra összpontosít, hogy a jövő generációi hogyan férhessenek hozzá a természetes terekhez, függetlenül attól, hogy honnan érkeznek. 

Az új kampányban Joy az UX modellt olyan térként használja, amely megkönnyíti gyermekkori álmának megvalósítását, hogy világhírű zenész legyen. A kreativitás és a felgyorsult életmód eszközeként fellépő Joy kihasználja szenvedélyét és energiáját – ez a két olyan tulajdonsága, amelyek folyamatosan hajtják.

A Joy-jal készített tartalmakat több kreatív lábon állnak, amelyek azt a narratívát mesélik el, hogy az UX az ő nagyvárosi felfedezéseinek segítője. Négy kisfilm kelti életre ezt a koncepciót: a nézőket Joy viszi el erre az utazásra, amelynek első állomása egy tengerparti kirándulás. Egy másik kisfilm egy vibráló metropoliszon keresztül követi Joyt, miközben kiemeli az UX legmodernebb technológiáit és lenyűgöző vezetési élményét. A „Continuous Evolution” ötletet alapul véve az látható, ahogy Joy élvezi a vezetést a Lexus UX volánjánál ülve, miközben a gyorsabb és intuitívabb multimédia rendszer segítségével fedezi fel a várost, amely magában foglalja a „Hey Lexus” hangvezérlést és a felhő alapú frissítéseket is – mindeközben pedig a kampány filmzenéje, a „Feet Don't Fail Me Now” szól az audiorendszerből.  

Az UX-ben helyet kapó továbbfejlesztett okostelefon-integráció azt is jelenti, hogy az alkalmazások az új, kiemelkedően nagyfelbontású 12,3” vagy az alap 8” érintőképernyőn is meg tudnak jelenni, így a vezető számára elérhetőbb és könnyebb kezelhetőséget biztosítva. Mindeközben a Lexus Link csatlakoztatott szolgáltatások alkalmazás intelligens funkcióival javítja a felhasználói élményt – például a klíma távoli vezérlésével, vagy távoli zárással/nyitással. Joy sokrétű és nagy horderejű közösségi követőtáborát kihasználva a kampány speciális tartalmakat is tartalmaz az Instagram és a TikTok platformokon – ez egy újabb lehetőség egy új és társadalomtudatosabb közönség megcélzására.  

A Lexus UX további kulcsfontosságú funkciói és fejlesztései közé tartozik az új, sportos külsővel és adaptív változó felfüggesztéssel (AVS) rendelkező F Sport Design felszereltség bevezetése, valamint az UX F SPORT változat esetében az alapfelszereltség részeként kínált sportosabb futómű. Az új külső színek, a kéttónusú fényezési lehetőségek és a belső kárpitozási opciók valóban személyre szabott élményt nyújtanak azoknak, akik a Lexus világhírű Omotenashi filozófiáját keresik.

Az UX Lexus Safety System+ rendszerének továbbfejlesztett változatában az ütközést megelőző biztonsági rendszer is jobb teljesítményt nyújt, köszönhetően a kereszteződést figyelő asszisztensnek, amely biztonságosabb balra és jobbra kanyarodást biztosít a kereszteződésekben, valamint a vészhelyzeti kormányasszisztensnek, amely segít a vezetőnek az akadályok elkerülésében anélkül, hogy az autó elhagyná a forgalmi sávot.

Joy Crookes: „A kreativitás minden formája energiát és inspirációt ad nekem. Az új UX kampányon dolgozva első kézből tapasztalhattam meg a Lexus elkötelezettségét a kézművesség és a kreativitás iránt. A Lexus UX vásárlóihoz hasonlóan én is mindig arra törekszem, hogy kifejezzem magam. Szerencsés vagyok, hogy ezt megtehetem a zeném, a stílusom és a művészetem révén, és hálás vagyok, hogy a Lexus újabb platformot biztosított számomra mindehhez.”


Pascal Ruch, a Lexus Európáért felelős alelnöke: „Joy a Lexus kreativitás, dizájn és fenntarthatóság iránti szenvedélyét és energiáját testesíti meg. Egyedülálló stílusa és merész személyisége az új Lexus UX tökéletes nagykövetévé teszi.”

További információkért kérjük, látogasson el a következő oldalra: https://www.lexus.eu/car-models/ux/all-new-ux/

A világpremierről szóló sajtóközleményért kérjük, látogasson el a következő oldalra: https://newsroom.lexus.eu/lexus-ux-upgrades-deliver-new-tech-improved-handling-and-more-choice/

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing