- A brit énekes, dalszerző és zenész bemutatkozott, mint a Lexus UX legújabb nagykövete.
- Joy slágere, a „Feet Don’t Fail Me Now” szerepel a televíziós reklám (TVC) filmzené-jeként
- A páneurópai kampány 2022. szeptember 12-én veszi kezdetét.
Bemutatkozik az új UX kampány, melynek arca és hangja a nemzetközileg elismert, BRIT-jelölt és Mercury Díj jelölt Joy Crookes.
Az együttműködés változást hoz a márka stratégiájába, hogy ezzel fiatalabb, sokszínűbb és társadalmilag elkötelezett közönséget tudjon elérni. Crookes az új Lexus vásárló megtestesítője, a modern luxust és stílust igényesen újradefiniáló nagykövet.
Tehetségével párosulva Joy feltűnő stílusa a kultúrák és korszakok gondos keveréke, amelyre gazdagon sokszínű dél-londoni neveltetése is befolyással volt. Az eredmény egy szándékosan egyedi és erőteljes megjelenés, amely minden kezei közül kikerülő kreatív alkotásban ott van, így örökségének ünneplése közben mindig feszegetve a vizuális határokat. Crookes platformját arra is használja, hogy felhívja a figyelmet a szívéhez közel álló kérdésekre, beleértve a fenntarthatóságot is, és arra összpontosít, hogy a jövő generációi hogyan férhessenek hozzá a természetes terekhez, függetlenül attól, hogy honnan érkeznek.
Az új kampányban Joy az UX modellt olyan térként használja, amely megkönnyíti gyermekkori álmának megvalósítását, hogy világhírű zenész legyen. A kreativitás és a felgyorsult életmód eszközeként fellépő Joy kihasználja szenvedélyét és energiáját – ez a két olyan tulajdonsága, amelyek folyamatosan hajtják.