BEMUTATKOZIK A VADONATÚJ ES 300h

BEMUTATJUK AZ ES MODELLT

Miután hat generáción át sikert sikerre halmozott a középkategóriás szedánok szegmensében, szerte a világon az új, hetedik generációs Lexus ES most még magasabbra tör.

Az áprilisban bemutatott új ES minden eddiginél tágasabb, csendesebb és biztonságosabb lett, míg a vevők új nemzedékét a szedán hatásosan formába öntött ereje, kategóriaelső biztonsági technológiája és a saját piaci szegmensében ritkaságnak számító, hibátlan kézműves kidolgozása bűvöli majd el.

Hazánkban 2018 decemberétől elérhető az önmagát töltő hibrid rendszerrel hajtott új ES 300h.

2019 lexus es key features
  • KÍVÜL-BELÜL DINAMIKUS

    Az autó kényelme, kifinomultsága és luxusa régóta közmondásos a vásárlók körében, és az új ES pontosan erre a hírnévre épít – mindezt pedig vadonatúj, jóval dinamikusabb formatervű karosszériával és még élvezetesebb menetteljesítménnyel fejeli meg.

  • VADONATÚJ GLOBÁLIS PADLÓLEMEZ

    Az új ES a vadonatúj GA-K padlólemezre épül, ezért hosszabb, alacsonyabb és szélesebb, mint elődje. A megnyújtott tengelytávolság miatt a kerekek közelebb kerülhettek a sarkokhoz, ráadásul az első és a hátsó nyomtáv is nőtt.

  • MEGJELENIK AZ ES F SPORT

    A modellsorozatban most először megjelenő F SPORT kivitelnél a hűtő megjelenését fekete színű, keresztirányú mintázat határozza meg, harmonikus összhangban az első sarkok kimetszett elemeivel. Az F SPORT modellek látványát hátsó légterelő és emblémák teszik teljessé, valamint az új 19 colos kerekek, amelyeknek dizájnja hasonló a Lexus LC kupé keréktárcsájához. A kínálatban szereplő exkluzív Viharkék és F Fehér színek hatásosan egészítik ki az autó energiától feszülő dizájnját.

  • 2019 lexus es exterior

    A VADONATÚJ ES

    KÜLSŐ

    Az új ES a vadonatúj GA-K padlólemezre épül, ami lehetővé tette a Lexus számára, hogy túllépjen a középkategóriás luxuslimuzinok dizájnjának eddig ismert határain. A formatervezők igazán különleges sziluettet alkothattak, amelynek erősen lefelé húzott végpontjai dinamikus, mégis lágyan áramló formákat képeznek. A letisztult, finoman kidolgozott hátsó rész LED lámpatestei körülölelik a sarkokat, így látványuk minden nézőpontból jól érvényesül. A külső fényezések 12 árnyalatból álló palettáján új Jég-ekrü és Olívazöld színek is megjelentek.

  • 2019 lexus es interior

    A VADONATÚJ ES

    UTASTÉR

    Az utastér látványának és hangulatának megformálása során Yasuo Kajino vezető formatervező és csapata a Lexus Future Interior tanulmányautót tekintette kiinduló pontnak, amelyben ügyesen keveredik a vezetőt körülölelő cockpit az első utas tágas és kényelmes terével. Az autóban ülők akadálytalanul kapcsolatban maradhatnak a külvilággal, amiről a számos kapcsolt szolgáltatást kínáló opcionális navigációs rendszer gondoskodik; a navigáció egyébként egy 12,3 colos multimédia kijelzővel és a második generációs Remote Touch érintőpaddal kezelhető. A rendszer hangvezérlése mobil asszisztensként is működik majd, amivel a vezető okostelefonja is vezérelhető.

  • 2019 lexus es performance

    A VADONATÚJ ES

    TELJESÍTMÉNY

    Yasuhiro Sakakibara főmérnök szerint ez az ES bármelyik elődjénél sokkal komolyabb teljesítményt kínál. A futóművet tervező csapat sikeresen alakította ki az egyensúlyt a kényelmes futás, a kiszámítható viselkedés és a gyors reakciók között. Yoshiaki Ito, az ES tesztpilótája elmondta: “Arra törekedtünk, hogy vezetési rutinjától függetlenül minden autós úgy érezze, teljes egészében uralja az ES-t. Ez olyan komfortérzetet teremt, ami messze túlmutat a kényelmes rugózáson.”

  • 2019 lexus es hybrid petrol

    A VADONATÚJ ES

    HIBRID HAJTÁS

    A Nyugat- és Közép-Európában, így hazánkban is forgalmazott ES 300h modellben egy negyedik generációs, önmagát töltő hibrid hajtásrendszer működik – méghozzá rendkívül csekély üzemanyag-fogyasztással, minimális károsanyag-kibocsátással, ugyanakkor olyan tekintélyes teljesítménnyel, amit jogosan várnak el egy középkategóriás luxusszedán vásárlói.

Next steps