concept cars

TANULMÁNY-
AUTÓK

A Lexus tanulmányautói izgalmas bepillantást engednek a jövő formatervezési irányzataiba.

main menu lexus brand

FORMATERVEZÉSI
INNOVÁCIÓ

Ebben a szekcióban bemutatjuk leglátványosabb formai tanulmányainkat.

hybrid cars

HIBRID
AUTÓK

Sokféle hibrid autó létezik, egy dolog azonban mindegyikben azonos.

lexus service

LEXUS
MÁRKASZERVIZEK

Az Önhöz legközelebbi Lexus Központok vagy márkaszervizek egyszerű keresése.

jarmutartozekok thumb

ALKATRÉSZEK ÉS
TARTOZÉKOK

Az eredeti Lexus alkatrészek és járműtartozékok használatával hosszú távra biztosíthatja autója megbízható működését.

MARK ÉS AZ LC TALÁLKOZÁSA IBIZÁN

‘MAKE YOUR MARK’, AZAZ ‘MUTASD MEG, KI VAGY!’ – SZÓLÍTJA
FEL AZ EMBEREKET A NEMZETKÖZI ZENEI PRODUCER, MARK RONSON A LEXUS ÚJ KAMPÁNYÁBAN

2017. ÁPRILIS 11. – A Lexus ma bejelentette, hogy a többszörös díjnyertes zenei producer, Mark Ronson is kreatív résztvevője az új LC bemutató kampányának. Az új modell a Lexus zászlóshajó-kupéjaként új korszakot nyit a luxusmárka történetében, így a kampány címe találóan ‘Make Your Mark’, azaz ‘Mutasd meg, ki vagy!’

Ronson részvétele világosan jelzi a Lexus törekvését, hogy a márka lenyűgöző élményeket teremtsen a zene, a művészet és a technológia világában. Ugyanez volt a célja a 2015-ben Jude Law szereplésével futó ‘RX Életérzés’ kampánynak is, amely egy interaktív színházi produkcióval ültette az autó volánjához a nézőket, hogy átéljék, milyen érzés egy filmsztár bőrébe bújni.

MARK RONSON

Mark Ronson így mesélt a kampányról: “Mindig is szerettem újító szellemű és különleges partnerekkel dolgozni – legyen szó akár zenészekről, akár más területek képviselőiről. Amikor bemutatták nekem a kampány alapötletét, és megláttam az új LC-t, amely új dimenziót nyit a Lexus márka számára, azonnal érdekelni kezdett ez az új dolog. Lenyűgözött az ötlet, hogy a zene eszközeivel ragadjuk meg és fejezzük ki az autó hangulatát.”

Az LC dizájnja rendkívül hasonló az LF-LC tanulmányautó formatervéhez; nem véletlen, hogy mindkettő elnyerte az EyesOn Design Díjat. Az LC ékesen példázza a Lexus járműfejlesztési kultúrájának evolúcióját, amelynek fontos része, hogy a dizájner- és mérnökcsapatok szoros együttműködésével olyan káprázatos autó születik, amely messze túlszárnyalja a várakozásokat.

LEXUS LC

Az LC dizájnja rendkívül hasonló az LF-LC tanulmányautó formatervéhez; nem véletlen, hogy mindkettő elnyerte az EyesOn Design Díjat. Az LC ékesen példázza a Lexus járműfejlesztési kultúrájának evolúcióját, amelynek fontos része, hogy a dizájner- és mérnökcsapatok szoros együttműködésével olyan káprázatos autó születik, amely messze túlszárnyalja a várakozásokat.

Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője így kommentálta a Lexus és Mark Ronson együttműködését: “Mark Ronson egy kultikus zenei producer, akinek része volt az évtized legnagyobb slágereinek megalkotásában, így nála megfelelőbb partnert el sem tudtunk volna képzelni a ‘Make Your Mark’ kampányhoz. A Lexus LC a márka új korszakának kezdetét szimbolizálja, amelynek lényege a tervezés és a dizájn szinergiája. És ki más jelképezhetné ezt jobban, mint Mark, aki hihetetlen teljesítményével és együttműködő készségével meghatározó módon járult hozzá a világ zenei kincsének gyarapításához?”

A személyi adatok védelméről szóló európai rendelkezések az Ön privát szférájának védelmét szolgálják. A Lexus cookie-nak is nevezett szövegfájlokat használ, amelyek megjegyzik, hogy Ön melyik oldalakra látogatott el honlapunkon, és ott mit csinált. A Lexus kizárólag a saját honlapjára utaló cookie-kat használ, valamint olyanokat, amelyek hasznos információkat gyűjtenek az Ön számára; például megmutatják a lakóhelyéhez legközelebbi márkakereskedést, vagy az Ön által konfigurált autókat. Kérjük, engedélyezze további cookie-k használatát is, amelyek révén honlapunk még élvezhetőbbé válik az Ön számára.

COOKIE-BEÁLLÍTÁSOK