concept cars

TANULMÁNY-
AUTÓK

A Lexus tanulmányautói izgalmas bepillantást engednek a jövő formatervezési irányzataiba.

main menu lexus brand

FORMATERVEZÉSI
INNOVÁCIÓ

Ebben a szekcióban bemutatjuk leglátványosabb formai tanulmányainkat.

hybrid cars

HIBRID
AUTÓK

Sokféle hibrid autó létezik, egy dolog azonban mindegyikben azonos.

lexus service

LEXUS
MÁRKASZERVIZEK

Az Önhöz legközelebbi Lexus Központok vagy márkaszervizek egyszerű keresése.

jarmutartozekok thumb

ALKATRÉSZEK ÉS
TARTOZÉKOK

Az eredeti Lexus alkatrészek és járműtartozékok használatával hosszú távra biztosíthatja autója megbízható működését.

MAGÁVAL RAGADÓ VEZETÉSI ÉLMÉNY

LUXUSKUPÉ ZÁSZLÓSHAJÓNK A MÉRNÖKI TUDÁS ÉS A KIFEJEZŐ FORMATERV EGYESÍTÉSÉVEL SZÜLETETT

Az LC egy új, merész korszakot nyit a Lexus történetében. Az eredeti LF-LC tanulmányautó legfontosabb stíluselemeivel olyan káprázatos kupét alkottunk, amely nem csupán túlszárnyalja, hanem teljes egészében újraírja a vásárlók elképzeléseit. Gyönyörködjön el a karosszéria íveiben, aztán üljön be a volán mögé - és azonnal megérzi majd, miért gondoljuk így!

Az LC 500 modell hátsó kerekeit egy 5,0 literes benzinmotor 477 lóereje hajtja. A Nürburgringi 24 órás futamon és más versenysorozatokban fejlesztett, kézzel összeállított motorhoz - egy személyautóban világelsőként - 10 fokozatú automata sebességváltót kapcsoltunk, hogy az autó hihetetlen gyorsulása és a V8-as blokk félelmetes hangja még jobban érvényesüljön.


A JÁRMŰ JELLEMZŐI

ISMERJE MEG KÖZELEBBRŐL AZ LC 500 MODELLT!

Az LC 500 menet közben - Röviden

AZ LC 500 MENET KÖZBEN – RÖVIDEN

Az LC 500 modellt olyanra terveztük, hogy élénkebben és finomabban igazodjon az Ön temperamentumához. Az LC kupé 10 fokozatú sebességváltójának AI-SHIFT vezérlése mindig az Ön elvárásai és utasításai szerint választja ki az optimális sebességfokozatot, amihez nem csupán a jármű sebességét, hanem az Ön korábbi vezetési stílusát is figyelembe veszi. Mindeközben az autózás élményét olyan megoldások varázsolják még élvezetesebbé, mint az adaptív futómű vagy a rendkívül szilárd karosszéria.

Az LC 500 utastere – Röviden

AZ LC 500h UTASTERE – RÖVIDEN

Elég néhány percet eltölteni a Takumik által kézzel kidolgozott kormánykerék mögött, hogy megérintse Önt a cockpit megformálásának ergonómiai intelligenciája. Minden kapcsoló és kezelőfelület pontosan ott van, ahol lennie kell - ez magabiztosságot ad, és örömautózásra csábít. A mélyre húzott motorháztető és műszerfal fölött szabadon gyönyörködhet az autó előtt nyújtózó, nyílt útban.

Lexus Safety System +

LEXUS SAFETY SYSTEM +

Az új LC modellben alapfelszereltség a forradalmian új Lexus Safety System +. A csomag része a gyalogosészlelővel kiegészített ütközés előtti biztonsági rendszer, a fejlett sávtartást segítő rendszer, az éjszaka jobb látási viszonyokat teremtő automatikus távfény-vezérlés és az adaptív sebességtartó automatika, ami az elöl haladó jármű tempójához igazítja az LC sebességét.

V8-as motor

V8-AS MOTOR

Az LC 500 V8-as blokkja a szívómotorok készséges gázreakcióit kínálja, ugyanakkor 540 Nm forgatónyomatékával lenyűgöző vehemenciával gyorsít: az autó 4,7 másodperc alatt katapultál 100 km/órás tempóra. Mérnökeink tartós, mégis kis tömegű erőforrást terveztek, ami a kovácsolt hajtókaroknak és a titánból készült szelepeknek köszönhetően könnyedén felpörög. A hatást tovább fokozza az LC 500 első szívónyílásába épített akusztikus hanggenerátor, ami felerősíti a V8-as motor jellegzetes hangzását, és tökéletes motorhanggal tölti meg az utasteret. A gázpedál lenyomásával a hatás még erőteljesebb lesz, mert a központi kipufogódob külső szelepei a motor felpörgetésekor kinyílnak, majd lezáródnak.

10 fokozatú sebességváltó

10 FOKOZATÚ SEBESSÉGVÁLTÓ

A Lexus másik világújdonsága az LC 500 modell 10 fokozatú automata sebességváltója, amely megdöbbentően gyorsan kapcsol. Kedve szerint autózhat sportosan, kényelmesen vagy lendületesen; a 10 fokozatú váltó AI-SHIFT vezérlése mindig az Ön elvárásai és utasításai szerint választja ki az optimális sebességfokozatot, amihez nem csupán a jármű sebességét, hanem az Ön korábbi vezetési stílusát is figyelembe veszi.

20" és 21" könnyűfém keréktárcsák

20" & 21" KÖNNYŰFÉM KERÉKTÁRCSÁK

20" öntött alumínium keréktárcsák
Precíziós öntés és megmunkálás, 5x4 küllő, zajcsökkentő kialakítás, sötétszürke metálfényezés.

20" kovácsolt alumínium keréktárcsák
Kovácsolt, 5 dupla küllő, csillogó polírozás. (Megrendelhető a Sport modellváltozathoz)

21" kovácsolt alumínium keréktárcsák
Kovácsolt keréktárcsa 5 dupla küllővel. (Megrendelhető a Sport és Sport+ modellváltozatokhoz)

LED fényszórók

LED FÉNYSZÓRÓK

Ezt az ultrakompakt, három vetítőlencsés LED fényszórót kifejezetten azért terveztük, hogy jelentősen lerövidíthessük az LC első túlnyúlását, ami nagy sebesség mellett érezhetően javítja az irányíthatóságot.

Üvegtető

ÜVEGTETŐ

A krómszegélyű üvegtető csordultig tölti fénnyel az utasteret, és hatásosan hangsúlyozza ki az LC elegáns kupé-jellegét. A tető hátsó pereme a tradicionális japán kard ívét idézi.

Karbonszálas tető

KARBONSZÁLAS TETŐ

E gyönyörű kidolgozású, szénszálakból szőtt tetővel mélyebbre kerül az LC tömegközéppontja. Az elem a Motomachi gyárban, egy újonnan kidolgozott sajtolási eljárással készül.

Automatikusan kinyíló hátsó légterelő

AUTOMATIKUSAN KINYÍLÓ HÁTSÓ LÉGTERELŐ

A 80 km/óránál automatikusan kiemelkedő hátsó légterelő extra leszorító ereje nagy tempónál növeli a stabilitást, az oldalsó légbeömlők pedig csökkentik a hátsó kerekek melletti légörvényeket, javítva az autó kormányozhatóságát.

Holografikus LED hátsó világítás

HOLOGRAFIKUS LED HÁTSÓ VILÁGÍTÁS

A sugárhajtású vadászgépek utánégetőjét idéző, fémkerettel övezett hátsó lámpatestek fényei a Lexus 'L' motívumát rajzolják ki. Csak közelről nézve derül ki, hogy a csomagtérajtó nyitógombja észrevétlenül belesimul a hátsó lámpa keretébe.

Vezetőközpontú cockpit

VEZETŐKÖZPONTÚ COCKPIT

Egy Takumi mesterre várt a feladat, hogy megformálja a lehető legjobb kormánykereket - ovális keresztmetszettel, ami tökéletesen illik az Ön kezébe, miközben egész testére nagy centrifugális erő hat a húzós kanyarokban.

Hogy Önnek minél kevésbé kelljen elfordítania a tekintetét, minden fontos műszert és kijelzőt a látóterében helyeztünk el.

A gyakran használt kezelőszerveket - például az üzemmódválasztó kapcsolóját - a kormánykerék köré csoportosítottuk. Ez a minden részletre kiterjedő figyelem az egész cockpit kialakítását meghatározta.

Klíma menedzser / Nanoe® technológia

KLÍMA MENEDZSER / NANOE® TECHNOLÓGIA

Az innovatív 'klíma menedzser' automatikusan szabályozza az utastér, az ülések és a kormánykerék hőmérsékletét. A forradalmian új Nanoe® technológia negatív töltésű részecskéket bocsát ki, megtisztítva a kabin levegőjét, és hatásosan dezodorálva az üléseket - mindeközben pedig hidratálva az utasok bőrét és haját is.

Alcantara® sportülések és ajtópanelek

ALCANTARA® SPORTÜLÉSEK ÉS AJTÓPANELEK

Az LC-hez a testet körülölelő sportüléseket is rendelhet, amelyek exkluzív oldalpárnázása remekül tart a gyors kanyarokban. Az Alcantara® és valódi bőr kombinációjával megalkotott kárpit a Takumi kézműves mesterek szakértelmét dicséri.

Karbonszálas technológia

KARBONSZÁLAS TECHNOLÓGIA

A karosszéria kialakításához az LFA-hoz kifejlesztett karbonszál-kompozit technológiát használtuk, ami jól látható az LC belső ajtóburkolatainak karbonszálas rétegein.

Csiszolt felületű pedálok

CSISZOLT FELÜLETŰ PEDÁLOK

Az alumínium gáz- és fékpedál, valamint a nagyméretű lábtámasz csiszolt, eloxált felülete egy vérbeli sportkocsi hangulatát idézi.

Analóg óra 'L' motívummal

ANALÓG ÓRA ‘L’ MOTÍVUMMAL

Gyönyörködjön el a diszkrét 'L' motívummal díszített, igényes kidolgozású analóg óra szépségében!

Multi-információs kijelző

MULTI-INFORMÁCIÓS KIJELZŐ

A központi műszeregységbe épített színes multi-információs kijelzőn mindig szem előtt lesznek a legfontosabb dolgok - például a biztonsági figyelmeztetések vagy a navigáció útmutatásai.

Szélvédőre vetített vezetési információs platform

SZÉLVÉDŐRE VETÍTETT VEZETÉSI INFORMÁCIÓS PLATFORM

Hogy tekintetét a lehető legritkábban kelljen elfordítania, legújabb Head-Up Display technológiánk ragyogó színekkel és extra szélességben (174 mm x 48 mm) vetíti Ön elé a szélvédőre a legfontosabb információkat.

Lexus prémium navigáció

LEXUS PRÉMIUM NAVIGÁCIÓ

A 10,3 colos, extra felbontású kijelző tökéletes helyre került ahhoz, hogy vezetés közben is kényelmesen rápillanthasson, a képernyőt pedig hangvezérléssel és a Remote Touch érintőpaddal is kezelheti. A megosztott képernyőn egyszerre kétféle információcsoport is megjeleníthető, így például a Lexus prémium navigáció mellett a klíma beállításai is láthatók.

Mark Levinson® audiorendszer

MARK LEVINSON® AUDIORENDSZER

13 HANGSZÓRÓS MARK LEVINSON®
Az opcionális, 13 hangszórós, GreenEdge™ technológiával kiegészített Mark Levinson® Premium Surround rendszert kifejezetten az LC utasterének akusztikájához hangoltuk. A hibátlan koncerttermi hangzást még magasabb szintre emeli a Clari-Fi™ technológia, ami újraalkotja az MP3 digitális tömörítés során elveszett hangokat.

Holttérfigyelő- és hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer

HOLTTÉRFIGYELŐ- ÉS HÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ FORGALOMRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER

A hátsó lökhárítóba épített radarok érzékelik a szomszédos sávokban közeledő, de a visszapillantó tükörben már nem látható autókat. Ha a vezető sávváltásra készülve indexel, miközben a holttérben egy másik jármű halad, a holttérfigyelő rendszer azonnal figyelmeztető jelzést villant fel a megfelelő oldali visszapillantóban.

Tolatáskor (például egy zsúfolt parkolóból való kiállásnál) a hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer (RCTA) a holttérfigyelő radarjának használatával érzékeli a nehezen belátható területről közelítő járműveket. Ilyenkor az RCTA a külső tükrökben látható jellel és hangjelzéssel figyelmeztet a veszélyhelyzetre.

Jelzőtábla-felismerő rendszer

JELZŐTÁBLA-FELISMERŐ RENDSZER

Az új LC jelzőtábla-felismerő rendszere (RSA) a szélvédő mögött elhelyezett kamerával azonosítja a forgalmi táblákat, és megjeleníti azokat a multi-információs kijelzőn. Az RSA minden, a Bécsi Egyezményben leírt táblát felismer (beleértve a világító fóliával bevont és villogó jelzéseket is).

Abroncsnyomásra figyelmeztető rendszer

ABRONCSNYOMÁSRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER

A multi-információs kijelző az egyes keréktárcsákban elhelyezett szenzorokból kapott adatok alapján megjelenik az abroncsok nyomása, figyelmeztetve Önt, ha valamelyik gumiban csökken a levegőnyomás.

Tolatókamera

TOLATÓKAMERA

A parkolást megkönnyítik a hátsó lökhárítóba épített érzékelők, amelyek hangjelzéssel figyelmeztetnek az autó mögött álló akadályra. A hangjelzés kikapcsolható. A manőver még biztonságosabb a tolatókamerával, ami a 10,3 colos kijelzőn jeleníti meg az LC mögötti terület képét, amelyre a parkolási segédvonalakat is rávetíti.

Ütközéskor felpattanó motorháztető

ÜTKÖZÉSKOR FELPATTANÓ MOTORHÁZTETŐ

Az ütközéskor felpattanó motorháztetőt az első lökhárítóba beépített érzékelők hozzák működésbe: a rendszer kissé megemeli a motorházfedelet, megnövelve a távolságot a fedél és az alatta lévő, kemény motoralkatrészek között. Ezzel mérsékelhetők az elgázolt gyalogosokat fenyegető sérülések.

8 légzsák

8 LÉGZSÁK

A rendkívül szilárd utascella mellett az autóban utazók testi épségét nyolc légzsák is óvja. A vezetőt és az első utast két lépcsőben felfúvódó frontlégzsákok, valamint térd- és oldallégzsákok védik, a függönylégzsák pedig az utastér teljes hosszában felfúvódik. Minden biztonsági övhöz előfeszítő is tartozik.

Üzemmódválasztó

ÜZEMMÓDVÁLASZTÓ

A kormánykerék mellett, vagyis az Ön látóterében elhelyezett üzemmódválasztó segítségével választhat az ECO / COMFORT, NORMAL / CUSTOM, SPORT S / SPORT S+ beállítások közül.

10 sebességfokozat, magnézium váltófülek, manuális 'M' üzemmód

10 SEBESSÉGFOKOZAT, MAGNÉZIUM VÁLTÓFÜLEK, MANUÁLIS ‘M’ ÜZEMMÓD

A még lenyűgözőbb vezetési élmény és a hihetetlenül közvetlen, dinamikus gázreakciók érdekében az 'M' üzemmód nemcsak az LC 500, hanem az LC 500h változatban is rendelkezésre áll, hogy a vezető a váltófülekkel tetszése szerint kapcsolhassa a sebességfokozatokat.

Rendkívül merev karosszéria

RENDKÍVÜL MEREV KAROSSZÉRIA

A szilárd karosszériaszerkezet kialakításához a nem deformálódó részegységeket ultra-erős acélból készítettük, míg az ajtókhoz, a csomagtérajtóhoz és a motorháztetőhöz könnyű alumíniumot használtunk. Egyes elemek - például a tető és az ajtókeretek - karbonszál-erősítésű műanyagból készülnek.

NINCS EGYEZÉS

Nincs a keresési feltételeknek megfelelő járműjellemző. Kérjük, bővítse a keresés feltételeit!

2017 Lexus LC 500 quote

AZ LC MEGÉPÍTÉSE AZ EGYIK LEGNAGYOBB KIHÍVÁSUNK VOLT AZÓTA, HOGY A LEXUS MEGALKOTTA AZ ELSŐ LS MODELLT.

Koji Sato, az LC főmérnöke

A személyi adatok védelméről szóló európai rendelkezések az Ön privát szférájának védelmét szolgálják. A Lexus cookie-nak is nevezett szövegfájlokat használ, amelyek megjegyzik, hogy Ön melyik oldalakra látogatott el honlapunkon, és ott mit csinált. A Lexus kizárólag a saját honlapjára utaló cookie-kat használ, valamint olyanokat, amelyek hasznos információkat gyűjtenek az Ön számára; például megmutatják a lakóhelyéhez legközelebbi márkakereskedést, vagy az Ön által konfigurált autókat. Kérjük, engedélyezze további cookie-k használatát is, amelyek révén honlapunk még élvezhetőbbé válik az Ön számára.

COOKIE-BEÁLLÍTÁSOK