concept cars

TANULMÁNY-
AUTÓK

A Lexus tanulmányautói izgalmas bepillantást engednek a jövő formatervezési irányzataiba.

main menu lexus brand

FORMATERVEZÉSI
INNOVÁCIÓ

Ebben a szekcióban bemutatjuk leglátványosabb formai tanulmányainkat.

hybrid cars

HIBRID
AUTÓK

Sokféle hibrid autó létezik, egy dolog azonban mindegyikben azonos.

lexus service

LEXUS
MÁRKASZERVIZEK

Az Önhöz legközelebbi Lexus Központok vagy márkaszervizek egyszerű keresése.

jarmutartozekok thumb

ALKATRÉSZEK ÉS
TARTOZÉKOK

Az eredeti Lexus alkatrészek és járműtartozékok használatával hosszú távra biztosíthatja autója megbízható működését.

lexus today

A LEXUS MA

Lexus gondolkodásmód: egyedülálló betekintés abba, milyen innovatív módon közelítjük meg a tervezés folyamatát.

RC F


Legnagyobb teljesítmény (LE) 477
Vegyes CO2-kibocsátás (g/km) 251
Kombinált fogyasztás (l/100 km) 10,8
Gyorsulás 100 km/h-ra (s) 4,5
Végsebesség (km/óra) 270

ÁR 27 000 000 Ft

Jegyzet

*A konfigurátor eredményei tájékoztató jellegűek. Aktuális felszereltségért kérjük töltse le árlistánkat.

SPORTKUPÉ

BORZONGATÓAN IZGALMAS VEZETÉSI ÉLMÉNY, LENYŰGÖZŐ KIÁLLÁS ÉS A LEGMODERNEBB MOTORSPORT-TECHNOLÓGIÁK.

A vezetés vegytiszta élvezetére megalkotott új RC F minden idők egyik legizgalmasabb nagy teljesítményű 2+2 üléses sportkupéja. Versenyautós aerodinamikájával és látványos, 19 colos kovácsolt alumínium keréktárcsáival kifejezetten agresszív látványt nyújt, különleges utasterét pedig az LFA által ihletett műszerek varázsolják igazán egyedivé.

A gépháztető alatt a Lexus által valaha tervezett legerősebb V8-as motor dübörög, aminek lenyűgöző teljesítményét egy gyorsan kapcsoló, 8 fokozatú Sport Direct Shift automata sebességváltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Visszaváltáskor jól hallható, hogy az elektronika gázfröccsöt ad, a Nyomatékvektor Szabályozású Differenciálmű segítségével pedig az autó még nagy sebesség mellett is magabiztosan uralható.

ÁRAK ÉS MŰSZAKI ADATOK

ISMERJE MEG A RÉSZLETEKET, ÉS HASONLÍTSA ÖSSZE A KÜLÖNFÉLE VÁLTOZATOKAT!

A JÁRMŰ JELLEMZŐI

ISMERJE MEG JOBBEN AZ RC F MODELLT!

Az RC F menet közben - Röviden

RÖVIDEN

Az autózás vegytiszta örömét kínáló új RC F minden idők egyik leglenyűgözőbb 2+2 üléses, nagy teljesítményű sportkupéja. Versenyautós aerodinamikájával és látványos, 19 colos kovácsolt alumínium keréktárcsáival kifejezetten agresszív látványt nyújt, különleges utasterét pedig az LFA által ihletett műszerek varázsolják igazán egyedivé. A gépháztető alatt a Lexus által valaha tervezett legerősebb V8-as motor dübörög, aminek lenyűgöző teljesítményét egy gyorsan kapcsoló, 8 fokozatú Sport Direct Shift automata sebességváltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Visszaváltáskor jól hallható, hogy az elektronika gázfröccsöt ad, a Nyomatékvektor Szabályozású Differenciálmű segítségével pedig az autó még nagy sebesség mellett is magabiztosan uralható.

Biztonságban az RC F utasterében - Röviden

RÖVIDEN

Sport Integrált Járműdinamikai Vezérlőrendszerével (VDIM) és nagyméretű hűtött féktárcsáival az RC F segít elkerülni a veszélyes helyzeteket, a Holttérfigyelő és a Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő pedig az Ön számára láthatatlan járműveket is észreveszi. Ha pedig mégis bekövetkezne egy baleset, az ostorcsapás jellegű sérüléseket mérséklő ülések, az erős biztonsági utascella és a nyolc légzsák hatékonyan óvja az autóban ülőket.

A legmodernebb Sport Integrált Járműdinamikai Vezérlőrendszer mellett az új RC F nagyméretű fékjei is arra szolgálnak, hogy az autó elkerülje a vészhelyzeteket. A vezetősegítő rendszerek listáján olyan újszerű berendezések szerepelnek, mint a Holttérfigyelő vagy a Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő. Ha pedig az RC F mégis ütközik egy másik autóval, az utasok testi épségére szilárd biztonsági utascella és nyolc légzsák vigyáz.

Az RC F utastere - Röviden

RÖVIDEN

Az RC F gyönyörűen kidolgozott, magas támlájú sportüléseiben ülve kényelmesen utazhat, és magabiztosan vághat neki a gyors kanyaroknak. Az integrált habosítással készült ülések úgy ölelik körül az utasok testét, mint a test vonalát tökéletesen követő, modern sportruhák. A RC F műszeregysége az LFA különleges központi kijelzőjének továbbfejlesztéséből született: a nagyméretű fordulatszámmérő mellett megjelennek a digitálisan és analóg úton is leolvasható sebességadatok, a differenciálmű nyomaték-átirányításának jelzése, az oldalirányú gyorsulást mérő G-Force műszer adatai, sőt még egy stopperóra is. A lenyűgöző utastér hangulatát lágy tapintású anyagok, precíziós megmunkálású analóg időmérő óra és LED utastér világítás teszi teljessé.

19” kovácsolt alumínium keréktárcsák

19” KOVÁCSOLT KÖNNYŰFÉM KERÉKTÁRCSÁK

Az RC F kovácsolt (vagyis nem öntött) keréktárcsái olyan gyártási eljárással készülnek, amely a kovács pörölyének ütéseit utánozva egyszerre zömíti és erősíti a fém szerkezetét, ugyanakkor könnyebb szerkezetet is eredményez. Ezt a megoldást a Formula 1 beszállítójával, a BBS márkával közösen fejlesztettük ki, és a keréktárcsák a világ egyik legmodernebb, motorsport-felniket gyártó üzemében készülnek.

Bőrkárpitozású sportülések

BŐRKÁRPITOZÁSÚ SPORTÜLÉSEK

A Lexus ’integrált habosítás’ technológiájával készült vadonatúj, magas támlájú ülések nemcsak kényelmesek, hanem kiváló oldaltartást is adnak, tökéletesen körülölelve az utasok testét. Ez a motorsportból átvett gyártási eljárás nagyobb kényelmet és jobb oldaltartást biztosít, mint a hagyományos kárpitozási módszerek. Az üléspárnák formáját és keménységét arra optimalizáltuk, hogy mérsékeljék az érzékeny deréktáji csigolyákra nehezedő nyomást.

Holttérfigyelő rendszer

HOLTTÉRFIGYELŐ RENDSZER

A hátsó lökhárítóba épített radarok érzékelik a szomszédos sávokban közeledő, de a visszapillantó tükörben nem látható autókat. Ha a vezető sávváltásra készülve indexel, miközben a holttérben egy másik jármű halad, a holttérfigyelő rendszer azonnal figyelmeztető jelzést villant fel a megfelelő oldali visszapillantóban.

8 fokozatú Sport Direct Shift

8 FOKOZATÚ SPORT DIRECT SHIFT

A V8-as motor a nyolcfokozatú, kézzel is kapcsolható Sport Direct Shift (SDS) szekvenciális váltón keresztül adja le teljesítményét. A sebességváltó továbbfejlesztett vezérlése a gázpedál legapróbb mozdulataira is precízen reagál. Manuális üzemmódban, a váltófülekkel kapcsolva még inkább kiélvezhető az autó sportos dinamikája. Amikor pedig Ön egy fokozattal visszakapcsol (ami csupán 0,2 másodpercet vesz igénybe), a kabint megtölti a gázfröccs borzongató moraja.

Lexus Prémium Navigáció

LEXUS PRÉMIUM NAVIGÁCIÓ

Az élénk 3D grafikájú és számos térképnézeti opciót megjelenítő, 7 colos képernyőt kínáló berendezés az Érintőpaddal vagy hangutasításokkal kezelhető. A rendszer az autó leparkolása után QR-kódot generál az Ön okostelefonjához, s ennek segítségével már gyalog is könnyedén odatalálhat úticéljához.

LED fényszórók

LED FÉNYSZÓRÓK

A drágakő-hatású, tripla 'L' LED fényszórókban ugyanaz a fényforrás adja a tompított- és a távfényt, s a teljes fényerejű, L alakú LED nappali világítás még hatásosabbá teszi az RC F megjelenését.

Karbon csomag

KARBON CSOMAG

Az LFA szupersportkocsihoz és az IS F CCS-R limitált szériájú versenyautóhoz kifejlesztett szénszálas technológiát alkalmazva az RC F 'karbon csomag' modell 9,5 kilogrammal könnyebb, mint a standard változat. Szénszálas technológiával készül többek közt a tető, a motorháztető és az aktív hátsó légterelő is. A karbonszálakból kialakított elemek látványos formavilágát exkluzív, áttetsző lakkozás egészíti ki, ami megvédi őket az időjárás viszontagságaitól. Az általános tömegcsökkentés mellett a 'karbon csomag' további előnye, hogy ezáltal 3 milliméterrel alacsonyabbra kerül az RC F tömegközéppontja. Így a karosszéria dőlését okozó tehetetlenségi nyomaték is csökken, vagyis még inkább kiaknázható az autó dinamikus teljesítménye.

Lexus 'Takumi' kézművesség

LEXUS ‘TAKUMI’ KÉZMŰVESSÉG

Az új RC F a díjnyertes Tahara üzemben, a Lexus 'Takumi' mestereinek felügyeletével készül, akik 25 éves tapasztalatukkal a legapróbb hibát is azonnal felfedezik. Amikor Ön először érinti meg az audioberendezés precíziós megmunkálású alumínium gombjait vagy a gyönyörű öltésekkel varrott bőrkárpitot, azonnal megérzi majd, mit is jelent valójában ez a lenyűgöző tudás. A karosszéria fényezése során szakembereink nedves homokkal, kézzel csiszolják át a festékrétegeket. Az utolsó ellenőrzési fázis, a tesztvezetés előtt a 'Takumi' mesterek még egy 'süketszobában' vizsgálnak meg minden autót, hogy finom hallásukkal és az utastérben elhelyezett érzékeny mikrofonokkal a legapróbb, oda nem illő zajt is kiszűrjék.

Biztonsági utascella / 8 légzsák

BIZTONSÁGI UTASCELLA / 8 LÉGZSÁK

Az RC F utasainak testi épségét nyolc légzsák óvja. A vezető és az első utas biztonságát kétfázisú frontlégzsákok, valamint térd- és oldallégzsákok szolgálják. A függönylégzsákok mindkét oldalon az utastér teljes hosszában nyílnak. Minden biztonsági övhöz előfeszítő tartozik.

Üzemmódválasztó

ÜZEMMÓDVÁLASZTÓ

Az Üzemmódválasztóval mindig pillanatnyi igényeihez igazíthatja autója teljesítményét. ECO üzemmódban csökken az emisszió és a fogyasztás, a NORMAL üzemmódot pedig a mindennapi vezetéshez hangoltuk - ez a beállítás ideális egyensúlyt teremt a teljesítmény, a kis fogyasztás és a rugózási kényelem közt. Ha gyorsabb gázreakciókra vágyik, nem kell mást tennie, csak átkapcsolni a SPORT vagy a SPORT+ üzemmódba.

LFA-stílusú műszerek

LFA-STÍLUSÚ MŰSZEREK

A RC F vadonatúj műszeregysége az LFA kapcsolható, a választott üzemmódnak megfelelően működő központi kijelzőjének továbbfejlesztéséből született. A műszer által jelzett adatok közt szerepelnek a kiválasztott üzemmódtól függően változó, nagyméretű központi fordulatszámmérő információi, a digitálisan és analóg úton is leolvasható sebességadatok, a differenciálmű nyomaték-átirányításának jelzése, az oldalirányú gyorsulást mérő G-Force műszer adatai, az olaj és a víz hőmérséklete, a futásteljesítmény, sőt még a stopperóra időeredményei is.

Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő

HÁTSÓ KERESZTIRÁNYÚ FORGALOMFIGYELŐ

Tolatáskor (például egy zsúfolt parkolóból való kiállásnál) a Hátsó Keresztirányú Forgalomfigyelő (RCTA) a Holttérfigyelő radarjának használatával érzékeli a nehezen belátható területről közelítő járműveket. Ilyenkor az RCTA a külső tükrökben látható jellel és hangjelzéssel figyelmeztet a veszélyhelyzetre.

Vezetőközpontú utastér

VEZETŐKÖZPONTÚ UTASTÉR

Az új RC F utasterét a vezető köré formáltuk, így Ön még a leghosszabb utakon is tökéletes nyugalomban autózhat. Nyújtózzon el a gyönyörűen kidolgozott volán mögött, és élvezze a pazar, 8 irányban elektromosan állítható vezetőülést!

Mark Levinson® Prémium Audiorendszer

MARK LEVINSON® PRÉMIUM AUDIORENDSZER

A 17 hangszórós, 835 Watt teljesítményű Mark Levinson® Premium Surround hangrendszert kifejezetten az utastér akusztikájához hangoltuk. A hibátlan 7.1 csatornás digitális házimozi-élményt még magasabb szintre emeli a Clari-Fi™ technológia, ami újraalkotja az MP3 digitális tömörítés során elveszett hangokat.

Kézi munkával összeszerelt V8-as motor

KÉZI MUNKÁVAL ÖSSZESZERELT V8-AS MOTOR

E hihetetlen teljesítményű, 477 lóerős és több mint 530 Nm forgatónyomatékú 5,0 literes V8-ast kézi munkával állítják össze a Tahara üzem szakemberei, majd sztetoszkóppal finomhangolják a kész motort. A hengerfejet és minden mozgó alkatrészt úgy terveztek meg, hogy magasabb fordulatszám mellett maximális teljesítményt biztosítsanak. A motor borzongató hangja a legmodernebb hangmérnöki munkát dicséri: 3000-es fordulatszám alatt mélyen gurgulázik, míg egy erőteljes gyorsítás során, 6000 1/perc fordulat fölött magasabb, ércesebb hangfekvésre vált. És arról se feledkezzünk meg, hogy - a Lexus nagy teljesítményű motorjai közt elsőként - az RC F erőforrása Atkinson-ciklusban is képes működni, így az autó utazósebesség mellett kevés üzemanyagot fogyaszt.

Tolatókamera rendszer

TOLATÓKAMERA RENDSZER

Kapcsoljon hátramenetbe, és a Lexus Media Display kijelzőjén máris megjelenik az autó mögötti terület képe a manőverezést segítő parkolási segédvonalakkal.

Érintőpados vezérlés

ÉRINTŐPADOS VEZÉRLÉS

Az érintőpaddal kiegészített Remote Touch Interface segítségével az elöl utazók egyszerűen vezérelhetik a 7 colos központi multimédia kijelzőt. Az ergonomikus kialakítású felület ugyanolyan könnyedén kezelhető, mint egy okostelefon vagy egy táblagép.

Versenyautós tervezés

VERSENYAUTÓS TERVEZÉS

A kegyetlen Nürburgringi 24 órás versenyen és a Pikes Peak Hegyi Futamon is próbára tett új, kézzel összeszerelt 5,0 literes V8-as motor új mércét állít a sportos teljesítmény terén. A 4XX LE teljesítményű és több mint 520 Nm forgatónyomatékú erőforrás hengerfejét és egyéb mozgó alkatrészeit a Yamaha Motorsport tervezte (ez a cég szállította az LFA V10-es blokkját is), ám a motor összeszerelése és finomhangolása már a Tahara üzemünkben történik. A 3000-es fordulatszám alatt mélyen gurgulázó és 6000 fölött érces hangon megszólaló gép az RC F modellben Atkinson-ciklusban is képes működni, így az autó utazósebesség mellett kevés üzemanyagot fogyaszt.

Új futómű és karosszéria

ÚJ FUTÓMŰ ÉS KAROSSZÉRIA

Az új RC F fejlesztését és finomhangolását ugyanazok a Lexus 'Mesterpilóták' végezték, akik az LFA szupersportkocsit is tökéletesítették, ezért az új sportkupé feledhetetlen élményt nyújt. A kiemelkedő fordulékonyságot tovább fokozza az autó rövid tengelytávolsága és extrém merev karosszériája, ami a legmodernebb ragasztási és lézeres csavarhegesztési eljárásokkal készült. A multilink hátsó és kettős keresztlengőkaros első futómű - valamint a versenyautós aerodinamika - világklasszis vezetési élményt kínál. Az Üzemmódválasztó és a Nyomatékvektor Szabályozású Differenciálmű segítségével Ön mindig pillanatnyi hangulatához igazíthatja az RC F viselkedését, a legújabb Sport VDIM pedig nagy sebesség mellett is kifinomult futást és kiemelkedő biztonságot garantál.

A vezetési élményt még dinamikusabbá varázsolja, hogy az RC F modellhez immár alapáron kínált adaptív futómű mind a négy kerék lengéscsillapítását intelligensen vezérli. Ez nem csak a rugózás kényelmét, hanem a menetstabilitást is javítja - különösen a lendületes kanyarokban.

Sports VDIM

SPORTS VDIM

Az Integrált Járműdinamikai Vezérlőrendszer (VDIM) Sport üzemmódja biztosítja, hogy Ön mindig könnyen és biztonságosan uralhassa az RC F elsöprő erejét - például a gyors kanyarokban. A rendszer a gázpedál, a kormánymű és a futómű beállításait szabályozva nagyobb oldalirányú gyorsulást tesz lehetővé, vagyis érezhetően sportosabb vezetési élményt nyújt. Ha pedig kizárólag Ön akarja uralni az autó lélegzetelállító teljesítményét, akár teljesen ki is kapcsolhatja a Sport VDIM rendszert.

Nyomatékvektor Szabályozású Differenciálmű

NYOMATÉKVEKTOR SZABÁLYOZÁSÚ DIFFERENCIÁLMŰ

Az RC F kimagasló vezetési élményt kínál, amiben nagy szerepet játszik a Nyomatékvektor Szabályozású Differenciálmű (TVD) három üzemmódja: a STANDARD beállítás egyensúlyt teremt az agilis menetteljesítmények és a nagy sebességű menetstabilitás között, a SLALOM kiemelkedően gyors kormányreakciókat biztosít, a TRACK pedig a versenypályákon garantál állandó, megbízható kanyarstabilitást.

NINCS EGYEZÉS

Nincs a keresési feltételeknek megfelelő járműjellemző. Kérjük, bővítse a keresés feltételeit!

A személyi adatok védelméről szóló európai rendelkezések az Ön privát szférájának védelmét szolgálják. A Lexus cookie-nak is nevezett szövegfájlokat használ, amelyek megjegyzik, hogy Ön melyik oldalakra látogatott el honlapunkon, és ott mit csinált. A Lexus kizárólag a saját honlapjára utaló cookie-kat használ, valamint olyanokat, amelyek hasznos információkat gyűjtenek az Ön számára; például megmutatják a lakóhelyéhez legközelebbi márkakereskedést, vagy az Ön által konfigurált autókat. Kérjük, engedélyezze további cookie-k használatát is, amelyek révén honlapunk még élvezhetőbbé válik az Ön számára.

COOKIE-BEÁLLÍTÁSOK