TANULMÁNY-
AUTÓK

A Lexus tanulmányautói izgalmas bepillantást engednek a jövő formatervezési irányzataiba.

HIBRID
AUTÓK

Sokféle hibrid autó létezik, egy dolog azonban mindegyikben azonos.

LEXUS
MÁRKASZERVIZEK

Az Önhöz legközelebbi Lexus Központok vagy márkaszervizek egyszerű keresése.

ALKATRÉSZEK ÉS
TARTOZÉKOK

Az eredeti Lexus alkatrészek és járműtartozékok használatával hosszú távra biztosíthatja autója megbízható működését.

A LEXUS MA

Lexus gondolkodásmód: egyedülálló betekintés abba, milyen innovatív módon közelítjük meg a tervezés folyamatát.

LS 600h

A VILÁG LEGERŐSEBB FULL HYBRID LIMUZINJA, AZ LS 600h UGYANOLYAN LUXUSSZÍNVONALÚ, MINT AMILYEN INNOVATÍV.


Legnagyobb teljesítmény (LE) 445 (kombinált teljesítmény)
Kombinált fogyasztás (l/100 km) 8,6
Gyorsulás 100 km/h-ra (s) 6,3
Végsebesség (km/óra) 250

ÁR 30 900 000 Ft

ÁLLÍTSA ÖSSZE SAJÁT
LS 600h MODELLJÉT!

ÉLVONALBELI LUXUS

A VILÁG LEGERŐSEBB FULL HYBRID LIMUZINJA, AZ LS 600h UGYANOLYAN LUXUSSZÍNVONALÚ, MINT AMILYEN INNOVATÍV.

Aki különlegeset akar alkotni, az nem foghatja meg a munka könnyebbik végét. Ez volt az oka annak, hogy amikor első autónk, az LS 400 fejlesztésén dolgoztunk, 60 formatervező és 1400 mérnök fáradozott a hihetetlenül kifinomult limuzin megalkotásán, amely 1989-es bemutatása idején valóságos forradalmat robbantott ki a luxusautók piacán. Az LS 600h nem kevésbé jelentős jármű. A világ legtöbb díjat elnyert üzemében készülő, és az ultra-finom járású V8 Lexus Hybrid Drive rendszerrel hajtott autóban összesen mintegy 3.000 új megoldás található. Elég, ha csak a világ legszélesebb multimédia kijelzőjét említjük, esetleg a forradalmian új klímaberendezést vagy a Fejlett Ütközés Előtti Biztonsági Rendszert. A hihetetlenül kényelmesen és élvezetesen vezethető, és immár F SPORT változatban is megrendelhető autó a Lexus valaha épített legkifinomultabb limuzinja. Az LS 600h minden utazást különleges élménnyé varázsol. Az autó egyedülálló, gyönyörű formája szinte vonzza a tekinteteket, különösen a jellegzetes, 'orsó formájú' hűtőrács. Az új LS 600h az első Lexus, amelynek teljes világítása LED-technológiával működik, beleértve a fényszórókat, a ködlámpákat és a hátsó világítást is.

Mérnökeink továbbfejlesztették a Lexus jellegzetes háromosztatú fényszóró-kialakítását: a tompított fényt a távfény fölött elhelyezve dinamikusabbá varázsolták a fényszóró formavilágát. Ugyancsak ez az első Lexus, amelyben az irányjelzők is LED-ekkel működnek; mindegyikben 12 fénykibocsátó dióda található. Az új LS a világ legcsendesebb luxuslimuzinja: 100 km/órás tempónál a ’beszédérthetőségi index’ majdnem 100 százalék, ami azt jelenti, hogy Ön és utasai kényelmesen beszélgethetnek utazás közben. A csendes utastér megalkotására nem sajnáltuk a fáradságot. Tökéletesítettük a lézeres csavarhegesztés technológiáját, hogy még merevebbé tegyük a karosszériát, jelentősen csökkentve ezzel a rezgéseket. A szélzaj mérséklésére majdnem teljesen sík padlót alakítottunk ki az autó alatt, és apró szélterelő szárnyakat helyeztünk az első ajtók keretére és a hátsó lámpatestre. Az útról beszűrődő zajok kiszűrésére speciális keréktárcsákat fejlesztettünk ki, amelyekben különleges kialakítású üregek nyelik el az abroncsok dübörgését, emellett pedig teljes egészében átvizsgáltuk az autó hangszigetelő anyagait. Végezetül pedig említsük meg az Üzemmódválasztó Rendszer COMFORT beállítását, amely a lehető legsimább és legnyugodtabb gördülésre hangolja az autó légrugózását.

ÁRAK ÉS MŰSZAKI ADATOK

ISMERJE MEG A RÉSZLETEKET, ÉS HASONLÍTSA ÖSSZE A KÜLÖNFÉLE VÁLTOZATOKAT!

AZ AUTÓ EGYIK ALAPKONCEPCIÓJA AZ, AMIT MI ÚGY HÍVUNK: EMBERKÖZPONTÚ TERVEZÉS. ENNEK LÉNYEGE A VENDÉGSZERETET HANGULATÁNAK MEGTEREMTÉSE, ÉS AZ UTASOK IGÉNYEINEK MARADÉKTALAN KISZOLGÁLÁSA. AZT AKARTUK, HOGY ÖN AZ ELSŐ PILLANATTÓL OTTHON ÉREZZE MAGÁT AZ ÚJ LS-BEN.

Hideki Watanabe , Az LS főmérnöke

A JÁRMŰ JELLEMZŐI

ISMERJE MEG JOBBAN AZ LS 600h MODELLT!

Az LS 600h utastere - Röviden

RÖVIDEN

Az LS mind a vezető, mind az utasok számára tökéletes környezetet teremt az utazáshoz, a pihenéshez vagy a munkához – még a leghosszabb utazások során is. A bőséges helykínálatú, bőrkárpitozású vezetőülést 16 irányban állíthatja elektromosan (az első utasülés 14 irányban), s az üléskárpit 15 százalékkal vastagabb anyagból készül. Az új, ergonomikus medencetámasz kiemelkedő komfortot biztosít, s az első utasüléshez immár kihajtható lábtámaszt is rendelhet. A díjnyertes Tahara üzemben készülő autók minőségét ’Takumi’ mestereink ellenőrzik, akik a műszerfal bőrborításának gyönyörű öltéseitől kezdve az audiorendszer precíziós kidolgozású alumínium kapcsolóinak megmunkálásáig mindent tüzetesen átnéznek. A kifinomultság felsőfokát a kormánykerék és műszerfal új ’Shimamoku’ (fekete/szürke rétegezésű fa) díszítése jelképezi, amely 67 munkafázisban, 38 nap alatt készül el.

Biztonságban az LS 600h utasterében - Röviden

RÖVIDEN

Teljes körű biztonság éjjel-nappal: az új LS utasait olyan technológiák óvják, mint például a Fejlett Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer (A-PCS). A Lexusnál első ízben alkalmazott, új fejlesztésű A-PCS jelenleg az autóipar legmodernebb biztonsági berendezése, amely még az úttestre tévedt gyalogosokat is képes felfedezni. A Vezetőfigyelő Rendszer figyelmezteti Önt, ha már fáradtnak tűnik, a Sávtartó Asszisztens pedig megakadályozza, hogy autója kisodródjon a forgalmi sávból. A radarral működő Holttérfigyelő Rendszer sávváltáskor jelzi a tükörből nem látható autókat, a Hátsó Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer pedig egy ráfutásos baleset során a fejtámlák aktiválásával mérsékli az ostorcsapás jellegű nyaksérüléseket. Az éjszakai vezetés biztonságáról a Lexus Éjjellátó Rendszer gondoskodik, amely a 12,3 colos képernyőn jeleníti meg az autó előtti útszakasz infravörös képét. Végezetül pedig ott az Adaptív Távfény (AHS) – ugyancsak első ízben egy Lexusban –, amely kitakarja a fényszóró távolsági fénycsóváját, ami elvakíthatná a szembejövőket.

Az LS 600h utasait nyolc légzsák óvja, valamint biztonságiöv-előfeszítők (a hátsó üléssori csomaggal felszerelt modellekben akár 10 légzsák is található), a Fejlett Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer pedig nemcsak jelzi a lehetséges veszélyhelyzeteket, hanem szükség esetén az ütközést is segít elkerülni.

Az LS 600h menet közben - Röviden

RÖVIDEN

Az új LS 600h teljesítménye lélegzetelállító, ám e nagyméretű, elegáns limuzin fogyasztása meglepően alacsony. Az 5,0 literes, V8-as benzinmotorból és egy 224 lóerős elektromotorból álló, legújabb Lexus Hybrid Drive hajtás hihetetlenül finoman továbbítja 445 lóerős teljesítményét az állandó összkerékhajtás felé. Vezetés közben azonban nemcsak a lendületes gyorsítást élvezheti majd, hanem az is, hogy az autó CO2-kibocsátása mindössze 199 g/km. Az Üzemmódválasztó segítségével kapcsolhat az ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S és SPORT S+ beállítások között, ha pedig zéró károsanyag-kibocsátással és szinte teljes csendben kíván suhanni, egyszerűen kapcsolja be az Elektromos Hajtás üzemmódot.

Adaptív sebességtartó automatika

ADAPTÍV SEBESSÉGTARTÓ AUTOMATIKA

Az Adaptív Sebességtartó Elektronika ugyanazt a milliméter hullámhosszú radart használja, mint a Lexus Ütközés Előtti Biztonsági Rendszere. A hagyományos sebességtartó elektronikákhoz hasonlóan ez a rendszer is tartja az autó előre beállított sebességét; ugyanakkor a radar segítségével azt is érzékeli, ha az elöl haladó jármű lassít. A berendezés ilyenkor a gáz elvételével vagy fékezéssel csökkenti a Lexus sebességét.

Ön beállíthatja a Lexusa előtt haladó autótól mért követési távolságot, s ilyenkor a rendszer a sebesség szabályozásával tartja a két jármű közti térközt. Ha az út újra szabaddá válik, az Adaptív Sebességtartó Automatika újra a beállított (0-170 km/órás) utazósebességre gyorsít.

Lexus Prémium Navigáció + Lexus Kapcsolódó Szolgáltatások

LEXUS PRÉMIUM NAVIGÁCIÓ + LEXUS KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSOK

A 12,3 colos képernyő a Remote Touch rendszerrel vagy hangutasításokkal kezelhető. Az élénk 3D grafikájú és számos térképnézeti opciót megjelenítő berendezés az autó leparkolása után QR-kódot generál az Ön okostelefonjához, s ennek segítségével már gyalog is könnyedén odatalálhat úticéljához.

Az LS olyan új generációs szolgáltatásokat kínál, mint az Online Search, a Google Street View®, a Panoramio®, vagy Connected Traffic. Kényelmes megoldás, hogy a laptopján vagy táblagépén összeállított útvonaltervet átküldheti az autó navigációs rendszerébe.

Az utastér kényelme

AZ UTASTÉR KÉNYELME

Az LS utastere utolérhetetlen luxust kínál. A beszállást jelentősen megkönnyíti, hogy a vezetőülés automatikusan hátracsúszik, miközben a kormánykerék visszahúzódik. A több irányban állítható, derékmasszázs-funkcióval és pillangó-fejtámlákkal kiegészített hátsó ülés az alapfelszereltség része. A hátsó üléssor középső kartámaszába épített, LCD képernyővel kiegészített kapcsolótábláról kezelhető a hátsó zóna klimatizálása, az audioberendezés és hátsó árnyékoló.

Az új LS egyik világelső innovációja a ’Klíma Menedzser’, ami folyamatosan ellenőrzi a külső és belső hőmérsékletet, és automatikusan szabályozza az utastér, az ülések és a kormánykerék hőfokát. A Lexus díjnyertes nanoe® technológiája mikroszkopikus méretű negatív töltésű ionokat kibocsátva frissíti az utastér levegőjét, emellett pedig hidratálja az utasok haját és bőrét.

Intelligens világítás

INTELLIGENS VILÁGÍTÁS

Az új Adaptív Távfény egy fényérzékeny kamera segítségével érzékeli a szembejövő autók fényszóróit és hátsó lámpáit, s a rendszer a fényszórón belül elhelyezett lamellákkal részlegesen kitakarja a világítást, hogy ne vakítsa el a másik autóst.

Műszerfal és középkonzol

MŰSZERFAL ÉS KÖZÉPKONZOL

Az új LS-t a világ legmodernebb technológiáival szereltük fel, hogy az autó a hamisítatlan ’Omotenashi’ (a japán vendégszeretet) hangulatát sugallja. Amikor Ön – zsebében vagy táskájában az intelligens elektronikus kulccsal – a limuzin felé sétál, üdvözlésképpen kigyulladnak a külső visszapillantóba épített fények, és felragyog a műszerfal LED órája (az óra GPS-kapcsolata garantálja, hogy a szerkezet mindig a pontos helyi időt mutatja). Ha beül az autóba, az indítógomb megnyomása után csodálatos animáció kezd futni a központi kijelzőn, miközben a műszerfalon ezüstös fehér, lágy fények futnak végig. És ez még csak a kezdet. Az utastérben kihajtható Shiatsu masszázsfotelek kényeztetik Önt, miközben a 19 hangszórós Mark Levinson® audióból áradó zenét élvezi, esetleg DVD vagy Blu-Ray® filmeket néz a 9 colos videoképernyőn.

Az új LS vezetőülése csodálatosan kényelmes. Az első dolog, amit ujjai érzékelnek, a tökéletes kidolgozású kormánykerék és az alumínium burkolatú váltókar kellemes tapintása. A világ legnagyobb, 12,3 colos központi LED képernyőjét tökéletesen pozícionáltuk, hogy Ön mindig relaxáltan kezelhesse – akár hangutasításokkal, akár a Remote Touch segítségével. A képernyő megosztható, így egyszerre kétféle információ is megjelenhet rajta, például a térkép/audio vagy a Lexus Éjjellátó/térkép adatai. Ugyanitt látható parkolás közben a tolatókamera képe is.

Kárpitok és dekorációs betétek

KÁRPITOK ÉS DEKORÁCIÓS BETÉTEK

Az LS finoman kidolgozott utasterét könnyen személyes ízléséhez formálhatja. Választhat az ötféle bőrkárpit közül – Black, Mellow White, Topaz Brown, Light Grey vagy Ivory. Kérhet Barna évgyűrűmintás kőris (matt fényezéssel) , de sötétbarna dió, fekete/szürke Shimamoku, Aranybarna évgyűrűmintás kőris, sőt bambusz betétet is rendelhet.

Aerodinamika

AERODINAMIKA

Az új LS a kategória legáramvonalasabb autója, s ez olyan részletmegoldásoknak köszönhető, mint a majdnem teljesen sík alsó burkolat, vagy az első ajtóoszlopon és a hátsó lámpákon elhelyezett légterelő lapocskák. Az először az F1-es versenyautókon használt lapok olyan légörvényeket keltenek, amelyek 'behúzzák' a légáramlatokat, jelentősen csökkentve az LS légellenállását. Ez a megoldás nemcsak a menetstabilitást és az irányíthatóságot javítja, hanem a fogyasztást és a szélzajt is mérsékli.

Mindent megtettünk azért, hogy csökkentsük az utastérben hallható szélzajt: a többrétegű üvegegezés, az ablakkeretek különleges kialakítása és a tökéletes tömítések révén a zajszigetelés kiváló. Ennek köszönhetően az utastérbe kevés külső zaj szűrődik be, így az utazás még pihentetőbb élményt jelent. Izgalmas külső, nyugalmas belső: az LS vezetése csodálatos élmény.

Lexus Hotspot

LEXUS HOTSPOT

A kifejezetten autókhoz tervezett berendezéshez akár öt WiFi-képes telefon, táblagép vagy egyéb mobil eszköz kapcsolódhat. Az autó elektromos rendszeréről üzemelő Hotspot nagy adatátviteli sebességű antennával és tetszés szerinti SIM-kártyával működik.

Utasvédelem

UTASVÉDELEM

Az ütközések elkerülését segítő, modern technológiák alkalmazásával minden tőlünk telhetőt igyekeztünk megtenni azért, hogy megóvjuk Önt a balesetektől (bár ez sosem helyettesítheti a körültekintő vezetési stílust). Ám ha mégis bekövetkezik a baj, az autóban ülők testi épségét számos biztonsági berendezés óvja. Az LS biztonsági arzenálja jócskán túlszárnyalja a világ különböző részein érvényes előírásokat.

Az LS utasait nyolc légzsák óvja (a relaxációs csomaggal felszerelt modellekben akár tizenegy légzsák is található). Az LS-t kétkamrás kialakítású frontlégzsákkal szereltük fel az utas oldalán; ez ütközés esetén úgy fúvódik fel, hogy középen egy mélyedés védi az arc érzékeny részeit, például az orrot és a szájat.

A fejtámasz és az ülés hátlapjának különleges kialakítása révén a nyak kisebb mértékben mozdul el, ami mérsékli az ostorcsapás jellegű sérülések esélyét. Ha a hátsó lökhárítóba épített, milliméter hullámhosszú radar ráfutásos balesetet jósol, az első ülések fejtámlája előre és felfelé elmozdulva extra támasztást biztosít a fej számára, tovább csökkentve ezzel az ostorcsapás jellegű sérüléseket.

A balesetek súlyosságának csökkentése

A BALESETEK SÚLYOSSÁGÁNAK CSÖKKENTÉSE

A Lexus által első ízben alkalmazott, legújabb fejlesztésű Fejlett Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer (A-PCS) jelenleg az autóipar legmodernebb ilyen rendszere, amely még az útra tévedt gyalogosokat is képes felismerni. Egy számítógép elemzi a milliméteres hullámhossz-tartományban működő radar, az infraközeli tartományban működő érzékelők és a sztereó kamera jeleit, s ezek alapján folyamatosan felméri az esetleges ütközésveszélyt. Ha a rendszer nagynak értékeli a veszélyt, figyelmezteti a vezetőt, és megnöveli a féknyomást. Ha az ütközés elkerülhetetlen (40 km/órás sebesség alatt), a berendezés automatikusan álló helyzetig fékezi az autót, miközben megfeszíti az első biztonsági öveket.

Mark Levinson audiorendszer

MARK LEVINSON AUDIORENDSZER

Az LS 600h modellekhez megrendelhető a világ legjobb fedélzeti szórakoztató rendszerei közt számon tartott, 19 hangszórós Mark Levinson® Reference Surround rendszer, amely 7.1-es surround hangzással kényezteti az utasokat. A berendezés része a Bluetooth® mobiltelefon-kapcsolat, az AUX bemenet és a két USB port, amelyeken keresztül iPhone®-ok vagy médialejátszó eszközök is csatlakoztathatók.

A Mark Levinson egyike a világ legkeresettebb high-end audioberendezés-gyártóinak. A márka 1972 óta legendának számít azok közt, akiknek fontos a zenelejátszás minősége; készülékeik egyedülálló képességgel bírnak a legfinomabb hangkülönbségek visszaadására, így e hangrendszerek semmilyen módon nem változtatják meg a zene eredeti minőségét. Az 1968-as Woodstock Fesztivál keverőpultját Mark Levinson építette, s e munkája rendkívül megbecsültté tette őt a high-end készülékek gyártói közt.

A Lexus a világ egyetlen autógyártója, amelynek modelljeiben a Mark Levinson ultra-magas minőségű hangrendszerei működnek. A Lexusokat tudományos módszerekkel tervezzük annak érdekében, hogy rendkívül finoman és csendesen suhanjanak, tökéletes környezetet teremtve a 'koncertterem az autóban' élményhez. Mindegy egyes Lexus-modell utasterét úgy alakítjuk ki, hogy a hangszórók gondos elhelyezése és az aprólékos hangolás után különleges akusztikai hatást biztosítsanak a zene élvezetéhez.

A hibrid ereje

A HIBRID EREJE

A Lexus évtizedek óta csiszolt full hybrid technológiája lélegzetelállító teljesítményt biztosít az LS 600h modellben. Az innovatív Lexus Hybrid Drive rendszer intelligensen párosítja a szuperhatékony 5,0 literes, közvetlen befecskendezésű V8-os benzinmotor és a nagy teljesítményű elektromotor erejét. A rendszer összteljesítménye 445 LE, s a lágy, mégis erőteljes gyorsulás 0-100 km/órás tempóra mindössze 6,1 másodpercig tart. Az üzemanyag-fogyasztást sikerült tovább csökkenteni: kombinált ciklusban csupán 8,6 l/100 km. A CO2-kibocsátás ugyanilyen csekély: mindössze 199 g/km - vagyis sokkal alacsonyabb, mint amit egy ilyen kategóriájú autótól várnánk. Ráadásul az LS ECO üzemmódban is használható, s ilyenkor az üzemanyag-takarékosság és a mérsékelt emisszió érdekében a vezérlés csökkenti a gázreakciókat, és áthangolja a klímaberendezés működését.

Az LS 'agya' a Teljesítményszabályozó Egység (PCU); ez ellenőrzi a különleges full hybrid hajtásláncban az energia elosztását. Az Elektromos Hajtás (EV) üzemmódban az autó benzinfogyasztás nélkül, nulla CO2- és NOx-kibocsátással, szinte teljes csendben halad. A PCU ezt az üzemmódot kapcsolja alapértelmezettként, amikor Ön beindítja a motort, vagy amikor kis sebességgel halad. Nagyobb sebességet elérve észrevétlenül bekapcsol a benzinmotor, s a kétféle erőforrás összehangoltan hajtja a járművet. Az elektromotor akkor is késlekedés nélkül besegít a hajtásba, amikor Ön nagy sebesség mellett erősen gyorsít. A kompakt hibrid akkumulátort sosem kell külső áramforrásról újratölteni, hiszen a lassítás és a fékezés energiáját tárolja el villamos áramként.

Az LS Állandó Összkerékhajtása még a legbonyolultabb közlekedési helyzetekben is kiváló tapadást biztosít. A Lexus Hybrid Drive rendszer elektromotorja, generátora, teljesítményelosztó bolygóműve és fordulatszám-csökkentő áttétele egyetlen kis tömegű, rendkívül kompakt méretű váltóházban kapott helyet, amely nem nagyobb, mint egy átlagos automatikus váltó.

Mindent egybevetve elmondhatjuk, hogy az LS 600h a technológia csúcsteljesítménye - olyan autó, amely kizárólag a Lexus hozzáértésével születhetett meg.

Menetdinamika

MENETDINAMIKA

Amikor az új LS-t vezeti, megérzi majd, milyen különleges kapcsolat alakul ki Ön és e csodálatosan kiegyensúlyozott, elképesztő teljesítményű autó között. A hihetetlenül merev karosszéria (amit lézeres csavarhegesztéssel és a repülőgépgyártásból származó ragasztási technológiákkal állítottunk össze) harmonikus egységet alkot a légrugózású futóművel, kivételesen precíz irányíthatóságot és kiemelkedő gördülési komfortot biztosítva. A legmodernebb Integrált Járműdinamikai Vezérlőrendszer az autó alapfelszereltségének része, s a Változó Áttételű Kormánymű folyamatosan igazodik az Ön által diktált tempóhoz – vészhelyzetben pedig automatikusan segít Önnek, hogy elkerülhesse a veszélyt.

A modern Állandó Összkerékhajtás új dimenziókba emeli az autó irányíthatóságát és úttartását. Alapesetben a rendszer 40/60 arányban osztja el a nyomatékot az első és hátsó kerekek között, ám ha megváltoznak a vezetési körülmények, a nyomatékelosztás azonnal ennek megfelelően módosul. Az LS 600h hatékony lassításáról a Brembo® által tervezett nagy teljesítményű fékek gondoskodnak.

Futómű

FUTÓMŰ

Tervezőmérnökeink mesteri munkájának köszönhetően az LS hihetetlenül kiegyensúlyozottan fut. Az elöl és hátul egyaránt könnyű, alumínium, többlengőkaros, légrugózású futómű segítségével a vezető szinte észrevétlenül eggyé válik az autóval. A nagy teljesítményű, pneumatikus lengéscsillapítók révén a felfüggesztés kivételesen precíz irányíthatóságot és kiemelkedő gördülési komfortot biztosít. Az Adaptív Változó Futómű lehetővé teszi, hogy az autós az Üzemmódválasztó segítségével pillanatnyi igényeihez hangolja a menetdinamikát. Az LS vezetési élményében utolérhetetlenül párosul a lágy suhanás és a tökéletes uralhatóság érzése.

NINCS EGYEZÉS

Nincs a keresési feltételeknek megfelelő járműjellemző. Kérjük, bővítse a keresés feltételeit!

ÚGY DÖNTÖTTÜNK, HOGY AZ LS OLYAN AUTÓ LESZ, AMELY KREATÍV MÓDON ÉRTELMEZI ÁT A HAGYOMÁNYOS ELVÁRÁSOKAT. MEG AKARTUK ALKOTNI A LEGMODERNEBB ÉS LEGINTELLIGENSEBB AUTÓT, AMELY MIND AZ ÉRZÉKEKRE, MIND PEDIG AZ ÉRZELMEKRE KOMOLY HATÁSSAL VAN.

Hideki Watanabe , Az LS főmérnöke

MI AZ F SPORT?

A VADONATÚJ F SPORT: AHOL A KIFINOMULTSÁG ÉS A DINAMIZMUS TALÁLKOZIK.

Az F SPORT fejlesztését ugyanaz a mérnökcsapat vezette, amelynek nevéhez az LFA V10 szupersportkocsi és az ultranagy teljesítményű IS F sportlimuzin hangolása is fűződik. A F SPORT nevében olvasható 'F' a FIA által 1. fokozatúnak minősített Fuji Speedway versenypályára utal, ami a híres Fuji hegy lábánál fekszik. A lelkesítő vezetési élmény és a remek teljesítmény eléréséhez 10 milliméterrel leültettük az LS F SPORT futóművét, s az autóra nagyméretű Brembo® hűtött féktárcsákat és 19 colos, kovácsolt alumíniumból készült keréktárcsákat szereltünk.

Ugyancsak az LFA szupersportkocsi mérnökei alkották meg az új sportfutóművet, amit Aktív Kanyarstabilizátorok tesznek még precízebbé. Az utastérben dombornyomott F SPORT emblémával díszített sportüléseket, alumínium pedálokat és alumínium díszléceket találunk, a kormánykereket és a váltókart pedig perforált bőr borítja. Az LS 460 F SPORT volánja mögött ülve élvezni fogja majd a fokozatváltások közti automatikus gázfröccsöket, nem beszélve a részlegesen önzáró differenciálmű által biztosított kitűnő tapadásról és irányíthatóságról.

KATALÓGUS

A személyi adatok védelméről szóló európai rendelkezések az Ön privát szférájának védelmét szolgálják. A Lexus cookie-nak is nevezett szövegfájlokat használ, amelyek megjegyzik, hogy Ön melyik oldalakra látogatott el honlapunkon, és ott mit csinált. A Lexus kizárólag a saját honlapjára utaló cookie-kat használ, valamint olyanokat, amelyek hasznos információkat gyűjtenek az Ön számára; például megmutatják a lakóhelyéhez legközelebbi márkakereskedést, vagy az Ön által konfigurált autókat. Kérjük, engedélyezze további cookie-k használatát is, amelyek révén honlapunk még élvezhetőbbé válik az Ön számára.

COOKIE-BEÁLLÍTÁSOK