concept cars

TANULMÁNY-
AUTÓK

A Lexus tanulmányautói izgalmas bepillantást engednek a jövő formatervezési irányzataiba.

main menu lexus brand

FORMATERVEZÉSI
INNOVÁCIÓ

Ebben a szekcióban bemutatjuk leglátványosabb formai tanulmányainkat.

hybrid cars

HIBRID
AUTÓK

Sokféle hibrid autó létezik, egy dolog azonban mindegyikben azonos.

lexus service

LEXUS
MÁRKASZERVIZEK

Az Önhöz legközelebbi Lexus Központok vagy márkaszervizek egyszerű keresése.

jarmutartozekok thumb

ALKATRÉSZEK ÉS
TARTOZÉKOK

Az eredeti Lexus alkatrészek és járműtartozékok használatával hosszú távra biztosíthatja autója megbízható működését.

lexus today

A LEXUS MA

Lexus gondolkodásmód: egyedülálló betekintés abba, milyen innovatív módon közelítjük meg a tervezés folyamatát.

GS 300h


Legnagyobb teljesítmény (LE) 223 (kombinált teljesítmény)
Vegyes CO2-kibocsátás (g/km) 110
Kombinált fogyasztás (l/100 km) 4,8
Gyorsulás 100 km/h-ra (s) 9,0
Végsebesség (km/óra) 190

ÁR 13 290 000 Ft

Jegyzet

*A konfigurátor eredményei tájékoztató jellegűek. Aktuális felszereltségért kérjük töltse le árlistánkat.

AZ ÚJ GS 300h

AZ ÚJ GS 300h FULL HYBRID TELJESÍTMÉNYE 223 LE,
CO2-KIBOCSÁTÁSA MÉGIS CSUPÁN 110 g/km*.

A GS 300h modellben a Lexus Hybrid Drive rendszer második generációja működik, amely intelligensen párosítja a modern 2,5 literes, közvetlen befecskendezésű benzinmotor, a nagy teljesítményű elektromotor és a kompakt hybrid akkumulátor előnyös tulajdonságait, miközben a kifinomult motorhangról az aktív hangvezérlés gondoskodik. A GS 300h élvezetes vezetési élményt kínál, ám üzemanyag-fogyasztása csupán 4,8 l/100 km*.

Válassza az elektromos hajtás üzemmódot, és autója szinte teljes csendben, benzinfogyasztás és emisszió nélkül halad! Az élvonalbeli hybrid technológiának köszönhetően a csomagtér tágas, a GS 300h fenntartási költsége pedig a legalacsonyabb a kategóriában. * A Comfort modellváltozat esetében.

ÁRAK ÉS MŰSZAKI ADATOK

ISMERJE MEG A RÉSZLETEKET, ÉS HASONLÍTSA ÖSSZE A KÜLÖNFÉLE VÁLTOZATOKAT!

GS 300h Comfort

ÁR 13 290 000 Ft

AZ ÖSSZEHASONLÍTÁSHOZ VÁLASSZON MÁSIK VÁLTOZATOT

gs300h quote 200x200 white

AZ ÚJ GS EGY ERŐTELJES VÁLTÁS MEGTESTESÍTŐJE. JÓ PÉLDA ERRE AZ AUTÓ MERÉSZ 'ORSÓ FORMÁJÚ' HŰTŐRÁCSA, VAGY AZ OLYAN MÉRNÖKI BRAVÚROK, MINT A LEXUS DYNAMIC HANDLING TECHNOLÓGIA ÉS A MÁSODIK GENERÁCIÓS LEXUS HYBRID DRIVE RENDSZER.

Yukihiko Yaguchi, a GS főmérnöke

A JÁRMŰ JELLEMZŐI

ISMERJE MEG KÖZELEBBRŐL A GS 300h MODELLT!

A GS 300h volánja mögött - Röviden

RÖVIDEN

A GS egy minden ízében újszerű Lexus limuzin: kifejlesztéséhez a világ legfejlettebb vezetési szimulátorát használtuk, majd több mint 1,6 millió kilométeren át teszteltük. A fejlesztést azzal kezdtük, hogy növeltük a karosszéria torziós merevségét, utána pedig megterveztük az új, multilink rendszerű hátsó futóművet. Ezután kidolgoztuk különleges aerodinamikai rendszerünket, aminek révén elértük, hogy a levegő a karosszériához a lehető legközelebb áramlik, javítva az autó dinamizmusát és precíz irányíthatóságát. Mindezt tovább fokozzák a padló sima alsó burkolatai és a hátsó lámpatestek légterelő lapocskái, amelyek növelik a stabilitást, és mérséklik a szélzajt.

A GS 300h utastere - Röviden

RÖVIDEN

Amikor először érinti meg az audioberendezés precíziós megmunkálású alumínium gombjait vagy a gyönyörű öltésekkel varrott bőrkárpitot, azonnal megérzi majd, mit is jelent az új GS esetében a minőség. A karosszéria fényezése során szakembereink nedves homokkal, kézzel csiszolják át a felületet (ezt az időigényes eljárást másutt csak az egyedi építésű autóknál alkalmazzák), később pedig szabad szemmel és digitális műszerekkel is meggyőződnek arról, hogy a fényezés hibátlan lett. A legendás LFA szupersportkocsival azonos üzemben készülő GS teljes gyártási folyamatát a Lexus ’Takumi’ szakemberei felügyelik. E mesteremberek szigorúan ellenőrzik, hogy az elkészült autók megfelelnek-e a legmagasabb szintű elvárásoknak.

Biztonságban a GS 300h utasterében - Röviden

RÖVIDEN

A Lexus mindig is élen járt a biztonsági és vezetősegítő rendszerek fejlesztésében, és minden új modelljét a világ legnagyobb vezetési szimulátorán teszteli. A balesetmegelőzési kutatások terén betöltött vezető szerepünknek köszönhetően az új GS-hez immár a forradalmian új Lexus Safety System + is megrendelhető. A csomag része a gyalogosészlelővel kiegészített ütközés előtti biztonsági rendszer, a fejlett sávtartó asszisztens, a közlekedési jelzéseket megjelenítő jelzőtábla-felismerő rendszer, az éjszaka jobb látási viszonyokat teremtő automatikus távfény-vezérlés és az adaptív sebességtartó automatika, ami az elöl haladó jármű tempójához igazítja az autó sebességét.

Atkinson-ciklusú' benzinmotor

‘ATKINSON-CIKLUSÚ' BENZINMOTOR

A GS 300h (2,5 literes, 4 hengeres) és a GS 450h (3,5 literes, V6-os) szíve az innovatív D-4S közvetlen befecskendezési rendszerrel és Dual VVT-i technológiával felszerelt, kiemelkedően hatékony 'Atkinson-ciklusú' motor. A Start/Stop rendszerrel is felszerelt erőforrások fogyasztása és emissziója rendkívül alacsony.

Elektromos hajtás (EV) üzemmód

ELEKTROMOS HAJTÁS (EV) ÜZEMMÓD

Az akkumulátor megfelelő töltöttsége esetén az alacsonyabb sebességű haladáshoz vagy rövidebb távolságokra válassza az EV üzemmódot; ilyenkor az autó szinte teljes csendben, emissziómentesen suhan, és nem fogyaszt üzemanyagot. Mindez kifejezetten hasznos a lassú, araszoló forgalomban vagy a parkolóházakban.

Full Hybrid teljesítmény

FULL HYBRID TELJESÍTMÉNY

Az új GS 300h és GS 450h lenyűgöző Full Hybrid teljesítményt kínál. A GS 450h 5,9 másodperc alatt gyorsít 100 km/órás tempóra (és tovább, egészen 250 km/óráig, ahol ez megengedett), a GS 300h kombinált CO2-kibocsátása pedig mindössze 109 g/km*, üzemanyag-fogyasztása pedig csupán 4,7 l/100 km*.

* Az Eco modellváltozat esetében.

Teljesítményszabályozó egység

TELJESÍTMÉNYSZABÁLYOZÓ EGYSÉG

A Lexus Hybrid Drive 'agya', a teljesítményszabályozó egység (PCU) dönti el, éppen melyik erőforrás használata a legjobb megoldás: az elektromos, a benzines, vagy a kettő együtt. A PCU vezérli a hibrid akkumulátor töltési folyamatát is, meghatározva, hogy a benzinmotor hajtsa meg a generátort, vagy az energia-visszanyerő fékrendszer termelje az áramot.

Energia-visszanyerő fékezés

ENERGIA-VISSZANYERŐ FÉKEZÉS

Amikor Ön fékez vagy lassít, az autó kerekei forgatni kezdik a nagy teljesítményű elektromotort, amely ilyenkor generátorként működik. A mozgási energia (ami egyébként hővé alakulva veszendőbe menne) így elektromos energiává alakítható. Ezt az áramot a hibrid akkumulátor tárolja, és később felhasználható az elektromos hajtás (EV) üzemmódban, vagy erős gyorsításkor.

12,3 colos multimédia kijelző

12,3 COLOS MULTIMÉDIA KIJELZŐ

Az extra méretű 12,3 colos multimédia kijelzőn a vezető és az első utas számos funkciót beállíthat a Remote Touch kezelőfelület segítségével, és hangutasításokkal is sokféle alkalmazást vezérelhetnek. A megosztható képernyőn egyszerre kétféle információcsoport is megjeleníthető, például a nagyméretű navigációs térkép mellett láthatók a DAB rádióállomások adatai is.

Váltófülek

VÁLTÓFÜLEK

Bár a GS teljes automata üzemmódban is vezethető, a kormány mögé épített váltófülek révén a vezető gyorsan, manuálisan is kapcsolhatja a sebességfokozatokat. Ez a technológia elsőként a Formula 1-es versenyautókban tűnt fel, és még élvezetesebbé varázsolja az autózást.

Háromzónás klímaberendezés

HÁROMZÓNÁS KLÍMABERENDEZÉS

A GS utasterében is helyet kapott a világelső nanoe® technológia, csakúgy, mint a háromzónás, elektronikusan vezérelt klímaberendezés. Az elöl ülők a Remote Touch kezelőfelület segítségével adhatják meg egyéni beállításaikat, míg a hátsó üléssor utasai külön kezelőpanelen állíthatják saját zónájuk hőmérsékletét.

Fűtés és szellőzés

FŰTÉS ÉS SZELLŐZÉS

A bőrkárpitozású vezető- és utasülések fűthetők és szellőztethetők, így tovább fokozható a luxus hangulata, nem beszélve arról, mennyire jól jönnek ezek a funkciók a különösen hideg vagy forró napokon.

Kiváló megtámasztást nyújtó ülések

KIVÁLÓ MEGTÁMASZTÁST NYÚJTÓ ÜLÉSEK

Egy szakemberekből álló csapat 5 éven át dolgozott azon, hogy olyan ülésszerkezetet alkossanak, amiben nem fárad el az utas. A Luxury felszereltségű modellek két első ülése a világ első állítható medencetámaszát kínálja, mellette pedig váll- és oldaltámaszt, valamint 'pillangó' fejtámlát.

Holttérfigyelő rendszer

HOLTTÉRFIGYELŐ RENDSZER

A hátsó lökhárítóba épített radarok érzékelik a szomszédos sávokban közeledő, de a visszapillantó tükörben már nem látható autókat. Ha a vezető sávváltásra készülve indexel, miközben a holttérben egy másik jármű halad, a holttérfigyelő rendszer azonnal figyelmeztető jelzést villant fel a megfelelő oldali visszapillantóban.

Fejlett hibrid akkumulátor

FEJLETT HIBRID AKKUMULÁTOR

A nikkel-metál hidrid akkumulátor energiavezérlését kifinomult szoftver irányítja, gondoskodva az akkumulátor feltöltéséről haladás közben, így azt sosem kell külső forrásról tölteni. A kompakt kialakítás lehetővé tette a csomagtér jelentős bővítését.

Bőrborítású kormánykerék

BŐRBORÍTÁSÚ KORMÁNYKERÉK

Az új, 3 küllős, bőrborítású kormánykereket kifejezetten az új GS-hez terveztük. A gyönyörű kidolgozású volánon elhelyezett gombokkal könnyedén beállíthatók az audio, a kijelző, a telefon vagy a hangvezérlés funkciói.

Digitális kapcsolat

DIGITÁLIS KAPCSOLAT

A multimédia kijelzőn többféle digitális alkalmazás szinkronizálható. Könnyedén letölthető például az okostelefonok teljes telefonkönyve, amiből ezután már a képernyőn is kiválasztható a keresett kapcsolat. A különféle képernyő-megjelenítések révén ugyancsak a kijelzőről kezelhetők az iPhone®-ok és más multimédiás berendezések is.

Jelzőtábla-felismerő rendszer

JELZŐTÁBLA-FELISMERŐ RENDSZER

Az új GS jelzőtábla-felismerő rendszere (RSA) a szélvédő mögött elhelyezett kamerával azonosítja a forgalmi táblákat, és megjeleníti azokat a multi-információs kijelzőn. Az RCA minden, a Bécsi Egyezményben leírt táblát felismer (beleértve a világító fóliával bevont és villogó jelzéseket is).

Tíz légzsák

TÍZ LÉGZSÁK

A rendkívül szilárd utascella mellett az autóban utazók testi épségét tíz, érzékelőkkel vezérelt légzsák is óvja. A hátsó középső biztonsági öv kivételével minden övhöz előfeszítő is tartozik. A vezetőt és az első utast két lépcsőben felfúvódó frontlégzsákok, valamint térd- és oldallégzsákok védik. Az alapfelszereltség része a hátsó szélső ülések utasait óvó oldallégzsák, a függönylégzsák pedig az utastér teljes hosszában felfúvódik. A rendkívül magas szintű biztonság az új GS egyik alapszolgáltatása, így a sérülésveszély még kisebb lett.

NINCS EGYEZÉS

Nincs a keresési feltételeknek megfelelő járműjellemző. Kérjük, bővítse a keresés feltételeit!

MI AZ F SPORT?

gs300h fsport

AGRESSZÍV STÍLUS, 19 COLOS KÖNNYŰFÉM KERÉKTÁRCSÁK ÉS NAGYMÉRETŰ, 356 MM-ES FÉKEK: AZ ÚJ GS F SPORT MODELLEK

Az autók fejlesztését ugyanaz a mérnökcsapat végezte a Nürburgringen, amelynek nevéhez az LFA V10 szupersportkocsi hangolása is fűződik, így az új GS F SPORT modellek izgalmasan és precízen uralhatók. Az agresszív F SPORT orrkialakítás (alul-felül méhsejt-mintázatú rácsozással) kifejezetten dinamikus látványt teremt.

A 16 irányban elektromosan állítható sportos vezetőüléshez jól illenek az alumínium pedálok, dekorációs betétek és küszöbdíszlécek, nem beszélve a kormánykerék és a váltógomb perforált bőrborításáról.

gs300h front grille

EXKLUZÍV ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ
ÉS HŰTŐMASZK

Merész, méhsejt-mintázatú hűtőrácsával és különleges lökhárítójával az F SPORT orr-része nemcsak szemet gyönyörködtető látvány, hanem valóságos formatervezési remekmű is. A lökhárító mélyre húzott alsó részét légterelő egészíti ki, kétoldalt pedig egy-egy rácsmintázatú légbeömlő látható.

gs300h fsport design

F SPORT

Kiemelkedő irányíthatóság és menetstabilitás: a hátsó légterelő és a diffúzor komoly leszorító erőt termel. Az exkluzív F SPORT keréktárcsákon alacsony oldalfalú (elöl 235/40, hátul 265/35) gumiabroncsok feszülnek, tovább javítva az autó tapadását, a magabiztos fékteljesítményről pedig a 356 mm-es, kétrészes első tárcsafékek gondoskodnak.

gs300h leather

KÜLÖNLEGES

A gyémántmintájú perforációval díszített új bőrkárpitot kifejezetten az F SPORT modellhez terveztük. A bőrkárpit a jellegzetes Sötét Rózsa színben is választható, és harmonizál az F SPORT fekete tetőkárpittal.

gs300h steering wheel

F SPORT
KORMÁNYKERÉK

Markolja meg az F SPORT emblémával díszített, perforált bőrrel bevont kormánykereket, és azonnal megérinti majd e nagy teljesítményű limuzin utánozhatatlan hangulata!

gs300h pedals

ÉRDES FELÜLETŰ

Az érdes felületű alumínium pedálsor egyértelmű utalás az új GS F SPORT modell sportos hagyományaira. A jól tapadó pedálok gyorsan reagálnak az Ön parancsaira.

gs300h scuff plates

EXKLUZÍV

Az első és hátsó ajtók csiszolt alumínium küszöbdíszlécein exkluzív 'jet-fekete' színben jelenik meg a LEXUS embléma.

A személyi adatok védelméről szóló európai rendelkezések az Ön privát szférájának védelmét szolgálják. A Lexus cookie-nak is nevezett szövegfájlokat használ, amelyek megjegyzik, hogy Ön melyik oldalakra látogatott el honlapunkon, és ott mit csinált. A Lexus kizárólag a saját honlapjára utaló cookie-kat használ, valamint olyanokat, amelyek hasznos információkat gyűjtenek az Ön számára; például megmutatják a lakóhelyéhez legközelebbi márkakereskedést, vagy az Ön által konfigurált autókat. Kérjük, engedélyezze további cookie-k használatát is, amelyek révén honlapunk még élvezhetőbbé válik az Ön számára.

COOKIE-BEÁLLÍTÁSOK